Maar wat is het verschil dan? Ik heb gewoon 10 minuten die deur van het vriesvak open gehouden om te kijken wat het verschil was.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:37 schreef MiestOr het volgende:
de goedkoopste, meer waar voor je centen!
Dus in een nieuwe verpakking wordt iets twee keer zo duur? Interessant....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:44 schreef FFantaghiro het volgende:
oude verpakking en nieuwe verpakking?? ik noem maar wat
Kijk naar Coca cola!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus in een nieuwe verpakking wordt iets twee keer zo duur? Interessant....
stuur opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:14 schreef De_Ananas het volgende:
Geachte Albert Heijn,
Ik ben een vast bezoeker van de Albert Heijn en ben erg gesteld op de frikandellen die u verkoopt. Er is laatst echter een nieuw pak frikandellen bij gekomen, eentje die bijna twee keer zo goedkoop is als de vorige. De verpakking ziet er bijna hetzelfde uit, een oranje met wit en een paars met wit, en het opschrift is ook bijna identiek. Er zit geen verschil in gewicht en aantal en ik heb ook geen andere verschillen kunnen ontdekken. Wat is dan precies het grote verschil tussen deze twee pakken?
Bij voorbaat dank
En stuur gelijk even een fotootje mee van hun "verse" citroenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:26 schreef Roellio het volgende:
Stuur gelijk even een mailtje over die coca cola.
De ellende is gewoon dat mensen het blijven kopen. Ik zal geen fles coca cola meer in huis halen maar zo lang mensen het kopen accepteren ze die bullshitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Het is echt zo he. We worden genaaid waar we bij staan.![]()
Allebei de termen bestaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, zal ik dan maar?
Tis frikAdellen... Fuck die N.
Scheelt 20 cent terwijl ze minder lekker zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
neem die van de aldi, die zijn maar 1.79 voor 20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |