Ik twee weken geleden ook al, maar nu is het iets ergerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vorige week was ik trouwens wel ziek.![]()
Ach, met 2 maandjes is het weer lente en ben jij weer beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:27 schreef Morwen het volgende:
Het moet gewoon lente worden![]()
Ik heb al een maand of 4 het gevoel dat ik een beer had moeten zijnMoe, moe, moe en actief op de verkeerde momenten. Brandende ogen, droge strot, dan weer spierpijn overal dan weer de vliegende krampen in mijn maag en buik.
Vage hoofdpijnen, aanvallen van kou en hitte.
Ik heb niet lang meer, denk ik![]()
Ongeveer hetzelfde, ik heb een voorhoofdholte ontsteking.. Op basis van een virus dus geen antibiotica. Uitzieken zei de arts...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:09 schreef mcintosh het volgende:
Gedeelde smart is halve smart![]()
Mijn symptonen:
- Gevoel dat er een foetus uit mijn kop aan het groeien is, hij bijt zich een weg naar buiten![]()
- Oogbollen doen zeer bij naar onder en naar boven kijken![]()
- Complete uitdroging door idioot veel zweet uit te stoten, zelfs zonder kleren aan en zonder dekens over me heen![]()
- spierpijnen terwijl ik geen fuck heb uitgevoerd![]()
EN ik ben ook nog eens een keer om 8 uur 's ochtends wakker op zaterdag... ik ben bang dat ik niet lang meer heb![]()
Wat zijn jouw symptonen?
Misschien moet je juist wél gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:45 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde, ik heb een voorhoofdholte ontsteking.. Op basis van een virus dus geen antibiotica. Uitzieken zei de arts...
Maar dat zelfs de pijnstillers niet werken is vervelend, dat de buurman om 8 uur begon met klussen is erg vervelend, maar dat ik een wiskey proeferij ga missen is ... is...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:01 schreef Mute_Me het volgende:
huilie topic! ziek zijn is voor watjes of voor mensen die zich niet goed voeden. Als je maar genoeg vitamientjes neemt en aan je rust komt word je niet snel ziek...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:01 schreef Mute_Me het volgende:
huilie topic! ziek zijn is voor watjes of voor mensen die zich niet goed voeden. Als je maar genoeg vitamientjes neemt en aan je rust komt word je niet snel ziek...
Niet goed voeden is zeer 2006 jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:01 schreef Mute_Me het volgende:
Je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:01 schreef Mute_Me het volgende:
Hier hetzelfde, dus dan schiet gezond eten er af en toe nog weleens bij in, en rust houden is ook al niet echt te doen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.
Ik heb momenteel 2 banen, een voltijd studie, m'n huishouden en nog een redelijk druk sociaal leven i.c.m. onregelmatig en ongezond eten.
Tel uit je winst.
Dan gaat het zeker langzamer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:01 schreef Mute_Me het volgende:
In een jaar tijd kun je nog wel mênnus dellekes eten hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:02 schreef BrauN het volgende:
Ik ben ook ziek. Ik heb nog hooguit één jaar.
Heb je helemaal gelijk in. Afgelopen tijd laat naar bed en vroeg op, alcohol en ter compensatie dan maar heleboel koffie drinken om je "fit" te voelen, terwijl ik normaal nooit koffie drinkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:01 schreef Mute_Me het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |