Dat is wel het voordeel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:20 schreef Manu82 het volgende:
Weet je dat als je rookt je meer pauze hebt! Bij mijn laatste baan ging ik 4 keer per dag 3 verdiepingen naar beneden om dan buiten even te roken en te bellen. Vond het eigenlijk wel zielig voor die lui die niet rookten
Iedereen heeft ouders tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heel veel mensen die ouders hebben roken juist niet, heb een vriendin wiens ouders kettingrookten en die had ook zulke praktijken toen ze klein was vertelde haar moeder, elke keer weer die rotzooi verstoppen en alles
kaakjes?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:22 schreef newsman het volgende:
Volgende week zit je aan de kaakjes omdat je geen vlees mag vreten, flikker toch op.
Bijdehand kutkindquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:22 schreef newsman het volgende:
Volgende week zit je aan de kaakjes omdat je geen vlees mag vreten, flikker toch op.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meis, het is jouw schuld niet, jij hebt dit niet kunnen voorkomen. Net zo min als het de schuld van je moeder is of van wie dan ook. Mensen doen nu eenmaal dingen die gevolgen hebben op wat voor manier dan ook.
Het gaat nu wat beter met je moeder en daar moet je je op richten. Genieten van elkaar![]()
Had ik al gelezen jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:24 schreef M-en-A het volgende:
Er is dus al een vereniging die het roken aan wil pakken in de horeca. Burgerinitiatief rookvrije horeca
snap het ook niet en al helemaal niet omdat het mn een psychische verslaving isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik me nou zit te bedenken....waarom vinden ze geen sigaret uit die NIET schadelijk is maar wel gewoon hetzelfde "effect" en smaakt geeft![]()
Terwijl de CPU technologie en noem maar op wel doorgaat zou dit toch ook moeten kunnen bestaan of ben ik nou mal?![]()
Hai DaMookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:24 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Gebeurd er nog iets in het hotel of kan ik de streams uit laten en zometeen als mijn spel geinstaleerd is dat gaan doen
Heel vaag iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
snap het ook niet en al helemaal niet omdat het mn een psychische verslaving is
ga ff fietsen ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja idd vraag het Volkert van der G en donder anders ff op naar je beschermde klaagbaak ofzo.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:24 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Gebeurd er nog iets in het hotel of kan ik de streams uit laten en zometeen als mijn spel geinstaleerd is dat gaan doen
Dan krijg je weer hele artikelen dat er k*-verwekkende smaakstoffen in dat pruduct zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik me nou zit te bedenken....waarom vinden ze geen sigaret uit die NIET schadelijk is maar wel gewoon hetzelfde "effect" en smaakt geeft![]()
Terwijl de CPU technologie en noem maar op wel doorgaat zou dit toch ook moeten kunnen bestaan of ben ik nou mal?![]()
Ik ben dol op spelletjesquote:
DaMookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:24 schreef DaMook het volgende:
Hoi
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:24 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Tja maar dat is gebaseerd op speculaties....ik bedoel, het moet kunnen gemaakt worden toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan krijg je weer hele artikelen dat er k*-verwekkende smaakstoffen in dat pruduct zitten.![]()
![]()
Ik hou alleen van super mario en lugiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben dol op spelletjes
Met name Arcade enzo
Luigi bedoel jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:29 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hou alleen van super mario en lugieSonic vind ik ook wel leuk
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:28 schreef melke het volgende:
Manu?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Luigi bedoel je
Ja Mario en Luigi zijn![]()
![]()
Eh nee, het is eerder andersom, want als wij als rokers buiten gaan staan, dan komen de NIET rokers naar buitenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is het misschien niet zo dat als ze NIET mogen roken dat ze door hun gebrek aan een peuk minder "gezellig" worden![]()
Als je van "NES" (Dus Nintendo muziek houd) klop dan ff aan, heb een hele rits liggen hierquote:
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je van "NES" (Dus Nintendo muziek houd) klop dan ff aan, heb een hele rits liggen hier
Dat bestaat dus welquote:
En hoequote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat bestaat dus wel![]()
En ik ben het "bewijs"
Whelloquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:24 schreef DaMook het volgende:
Hoi
wat is nou geen speculatie tegenwoordig. Starten ze een onderzoek met een paar vragen..... drinkt u cola.... ja......... doet u aan sex...... ja........ heeft uw buurman een zwarte auto...... ja........ bent u directeur van een multinational......... nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja maar dat is gebaseerd op speculaties....ik bedoel, het moet kunnen gemaakt worden toch?
quote:
Oke, dit is niet lullig of steukerig of slecht bedoelt. Maar kan me iemand uitleggen waar deze opmerking over gaat? Ik heb terug gelezen en snap er echt helemaal niets van. Wat heeft Van der G met roken en prijzen te maken? Wie of wat is die beschermde klaagbaak?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja idd vraag het Volkert van der G en donder anders ff op naar je beschermde klaagbaak ofzo.
Jij bent de kennerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat bestaat dus wel![]()
En ik ben het "bewijs"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |