quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:02 schreef remlof het volgende:
die ene die ik net opende in V&A was beswel kut
maar ja, op de vraag "wat is een kuttopic?" is natuurlijk geen eenduidig antwoord. Of een topic 'kut' is, is namelijk nogal subjectiefquote:
geen schopje. gewoon een slotje....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
maar ja, op de vraag "wat is een kuttopic?" is natuurlijk geen eenduidig antwoord. Of een topic 'kut' is, is namelijk nogal subjectief
schopje WFL?
Ja maar dat was mijn antwoord op de vraag wat een kuttopic is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat nou? Het is best een filosofische vraag!
dat dan weer wel, maar dat valt onder de noemer "Wat is een kutOP?", als je wil kan je daar een topic over openen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:08 schreef -Wolf- het volgende:
matige OP
oooh! ok, maar 'inhoud' is ook subjectiefquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja maar dat was mijn antwoord op de vraag wat een kuttopic is.![]()
die wordt goed verkracht als je die in de Schilderswijk stopt rond dit tijdstip.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:19 schreef iDex het volgende:
nog een vraag: wat gebeurt er met een kuttopic !!!!
that depends on the subjective mind of the moderatorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:19 schreef iDex het volgende:
nog een vraag: wat gebeurt er met een kuttopic !!!!
klinkt als een plan....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die wordt goed verkracht als je die in de Schilderswijk stopt rond dit tijdstip.
als je de kut van yvonne post.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:22 schreef iDex het volgende:
en wanneer is een kuttopic banwaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |