1. Waarom zou je iets in een flesje willen spuiten? En ik zie ala helemaal niet waarom het pas leuk wordt als het flesje leegspuitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef releaze het volgende:
1. in een flesje spuiten wordt pas leuk als onverwachts het flesje leegspuit
2. de laatste slok drinken uit een glas aanmaaksiroop is helemaal niet lekker, want te zoet
nee, nee! zo gaat ie niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:25 schreef LPC-JP het volgende:
1 lijkt me niet leuk omdat je dan de rommel op kan ruimen
2 kan je voorkomen door beter te mixen
- Omdat siroop zwaarder is dan waterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:31 schreef releaze het volgende:
[..]
nee, nee! zo gaat ie niet!
Heb je ooit weleens over nagedacht dat de laatste slok siroop meestal niet lekker is omdat het te zoet is?
Mn vriend kwam met nog zo'n vage vraag.
Heb je de ooit weleens over nagedacht waarom de siroop eerst moet en niet het water?
Ik dus, nee, nooit!!!
Zegt ie, moet je dan eens doen!
Hier heb ik wel eens over nagedacht....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:31 schreef releaze het volgende:
...........
Mn vriend kwam met nog zo'n vage vraag.
Heb je de ooit weleens over nagedacht waarom de siroop eerst moet en niet het water?
Ik dus, nee, nooit!!!
Zegt ie, moet je dan eens doen!
.............
Nou, jij wel dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:41 schreef LPC-JP het volgende:
[..]
Hier heb ik wel eens over nagedacht....
Ik kwam tot de conclusie dat het met de hoeveelheden te maken heeft.
Het mengt het beste als je eerst een kleine hoeveelheid doet, en dan een grote.
Het "moet" natuurlijk niet zo, maar het werkt over het algemeen wel het beste.
De boel in beweging brengen (roeren) helpt bijna altijd bij het mengen.
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:00 schreef releaze het volgende:
Ok eerste vraag herwritten
quote]
in een flesje knijpen wordt pas leuk als onverwachts het flesje leegspuit (het precieze moment waarop de laatste vloeistof naar buiten komen en dan pas lucht). gevoel zegt: ja/nee ("want" is onverbodige info)
Jaquote:heb je je ooit weleens afgevraagd waarom je jezelf er zo over voelt? antwoord ja/nee ("want" is overbodige info)
Daar ben ik het gezien mijn geaardheid fundamenteel mee oneensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:04 schreef Apekoek het volgende:
Als ik klaar kom voelt de eerste druppel sperma beter dan de laatste.
Ben je het met deze stelling eens?
ik kan er geen meer verzinnen. Ik was gewoon net vanavond bezig met wat dingen, zoals lenzenvloeistof. Ik zit me al een paar dagen af te vragen wanneer dat ding leeg zal zijn, en daarmee besef ik opeens dat ik het een leuk gevoel vindt wanneer het flesje leegspuit. Precies dat moment.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:58 schreef NanKing het volgende:
Geef nog eens een voorbeeld van zo'n gedachte. Want iedere keer als ik denk dat ik je vraag begrijp lees ik een andere post en begrijp ik 't niet meer.
Ik denk dat, dat te maken heeft met bewust denken en onbewust denken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:06 schreef releaze het volgende:
[..]
ik kan er geen meer verzinnen. Ik was gewoon net vanavond bezig met wat dingen, zoals lenzenvloeistof. Ik zit me al een paar dagen af te vragen wanneer dat ding leeg zal zijn, en daarmee besef ik opeens dat ik het een leuk gevoel vindt wanneer het flesje leegspuit. Precies dat moment.
Daar had ik nou nog nooit over nagedacht, terwijl ik al jaren het positieve gevoel bij me draag iedere keer als het gebeurt. ik WEET dat, op een heel ander niveau dan dat ik normaal gesproken dingen weet. Zoals waarom er oorlog is in irak. Waarom ik mn nagels zo lelijk vind. dat soort dingen.
ja. ik probeer een link te maken om met je bewuste denken je onbewuste denken te raken. Wanneer het antwoord is "nee, ik heb daar nog nooit over nagedacht" dan heb je op een bewuste manier een diepgeworteld emotioneel gevoel geraakt, een hele korte link gelegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat te maken heeft met bewust denken en onbewust denken.
Ik denk dat je constant van het onbewuste, bewuste gedachtes maakt. Immers je denkt er over na dus je maakt het bewust.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:12 schreef releaze het volgende:
[..]
ja. ik probeer een link te maken om met je bewuste denken je onbewuste denken te raken. Wanneer het antwoord is "nee, ik heb daar nog nooit over nagedacht" dan heb je op een bewuste manier een diepgeworteld emotioneel gevoel geraakt, een hele korte link gelegd.
Als je dr al weleens over hebt nagedacht, dan ben je niet verder bij onbewuste gevoelens gekomen.
Ik vraag me af hoeveel onbewuste gevoelens meespelen in iemands belevingswereld. Als je die onbewuste gevoelens bewust zou kunnen maken, dan zou dat denk ik heel veel schelen (of mss juist niet) als je bijvoorbeeld bepaalde traumas actief zou willen verwerken. Want meestal verwerk je dingen onbewust en heb je dr weinig grip op.
Ik geloof dat het niet iets is wat je ooit tegen jezelf hebt gezegd, in de meeste gevallen, het is een gevoel, dat een sensatielang duurt, en wanneer het over is, is het geheel uit je systeem, totdat het weer een volgende gebeurt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:11 schreef NanKing het volgende:
Dat zijn aanames die je toch ergens op zult baseren. Je hebt het ooit tegen jezelf gezegd, je hebt het ooit van een ander gehoord, en het daarna voor waar aangenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |