Hoiquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Nu gaan we een spelletje doen
hahahahahahahaha dat kan toch helemaal niet!quote:Ik niet, ik slaap.
valsspelerquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi, ik ben ook nog wakker.![]()
Het is kwart over één!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef flipsen het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en aankleden en dan naar vrienden... Vrijdagavond, asado-avond (Argentijnse BBQ)![]()
Mannen onder elkaar, dus lekker de oermensch uithangen en over wijven en voetbal praten, zuipen en blowen![]()
gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het is kwart over één!![]()
handjes boven de dekens.....quote:
ik hoor net dat ik ook slaapquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef Catch22- het volgende:
ik slaap
Moulin Rouge was pas nog op tv.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wat ga je kijken moemoe?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zo romantisch!!
Ik ging hem gisteren ook kijken!![]()
En wat nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi, ik ben ook nog wakker.![]()
quote:
21:30 op dit moment, maar in het weekend eet je hier niet voor 22:30quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het is kwart over één!![]()
Tuurlijk, ze moet wel bans kunnen zetten héquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
je hebt haar toch wel weer losgemaakt hè?
oh ja, stel je voor...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze moet wel bans kunnen zetten hé![]()
ZE MOET TERUG KOMEN JAquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
net naar bed, heb ik uit betrouwbare bron
beter!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
geen bondage helaas![]()
zij is echt zo mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
geen bondage helaas![]()
* ook interesse heeftquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zij is echt zo mooi
heb jij die hele serie toevallig nog|?
*voelt zich aangesprokenquote:
nee ik spaar het op voor morgen, anders zou het zonde zijn van die facialquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:52 schreef iDex het volgende:
ruk tijd aangebroken ofzow?
mja ik spaar het ook op, want de voedertijd voor de eendjes is bijna nooit snachtsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
nee ik spaar het op voor morgen, anders zou het zonde zijn van die facial
ik ook... alleen slaapt mijn moeder nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:59 schreef Catch22- het volgende:
om te rukken heb ik wel wat anders
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:03 schreef Catch22- het volgende:
jij laat je rukken door je ma?
ik wel, GRATISquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:03 schreef Catch22- het volgende:
jij laat je rukken door je ma?
zo dan!! en wie mag dit wezen!?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
geen bondage helaas![]()
hoi schatjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:16 schreef ma_jojo het volgende:
IK WAKKEEEEEER.
HE PAULTJUHHHHHquote:
JA HOOOOOOOOIquote:
HELEMAAL KAPOOOOT, MAAR LEKKER HEUR, MET JOUU?quote:
HELMEAAAL KAPOOOTquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:21 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
HELEMAAL KAPOOOOT, MAAR LEKKER HEUR, MET JOUU?
FIJNNN zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HELMEAAAL KAPOOOT
MAAR LEKKER![]()
welterustenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:29 schreef Tha_wrecka het volgende:
blijf je houden he.. heb ik ook wel eens, laatst zonder teveel gezopen te hebben, gewoon opeens misselijk en bam alles eruit, 1 minuut later alles weer ok. Zal wel iets hebben gegeten dat niet helemaal jofel was ofzo.. gelukkig geen voedselvergiftiging aan over gehouden, dat heb ik een keer gehad en dat was zo naar! kan je met een emmer naar de plee omdat als het komt het uit 2 gaten tegelijk komt. Bah
Kun je dat ook uitleggen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:34 schreef Tha_wrecka het volgende:
hahaha LOL
Minpunt dat je een oogje hebt op een politieagent, wat bezielt je in hemelsnaam...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:42 schreef MissBliss het volgende:
ÍK
Uniformquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Minpunt dat je een oogje hebt op een politieagent, wat bezielt je in hemelsnaam...![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk daar heb je wel een punt, een verpleegster is ook![]()
En dan nog??quote:
Pliesie isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan nog??
Miks mis met agenten hoorof iig de mijne
*van bureaustoel afvalt, helft van biertje over de grond gooit, rest adt, afvraagt hoe thuisgekomen te zijn, luchtgitaar speelt.quote:
*over bol aait en het verlies van bier betreurtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*van bureaustoel afvalt, helft van biertje over de grond gooit, rest adt, afvraagt hoe thuisgekomen te zijn, luchtgitaar speelt.
*gaat pissen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:36 schreef remlof het volgende:
[..]
*over bol aait en het verlies van bier betreurt
aaargh, ik zou maar hele sterke koffie gaan zetten als ik jou was dan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:50 schreef Sade het volgende:
ERg genoeg wel ja... Fuck, moetover 2,5 uur weer klaarwakker zijn!
Nog erger --> ik wordt ziek van koffie!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:51 schreef remlof het volgende:
[..]
aaargh, ik zou maar hele sterke koffie gan zetten als ik jou was dan!
ik zou nooit echt wakker kunnen worden zonder koffiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:52 schreef Sade het volgende:
[..]
Nog erger --> ik wordt ziek van koffie!![]()
Of een koude douche nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou nooit echt wakker kunnen worden zonder koffie
ga naar buiten dan, fris, neus en halen enzo
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of een koude douche nemen.![]()
als je zo hardcore bent moet je dat doen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of een koude douche nemen.![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:57 schreef remlof het volgende:
[..]
als je zo hardcore bent moet je dat doen!
ik ga naar bed en blijf er in tot een uur of 2 ofzo![]()
Damn, dus jij bent nog wakker, maar dan verplicht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:02 schreef DeeCruise het volgende:
* DeeCruise meld zich...
Slaapdiensten zijn kut, nachtdiensten zijn rampzalig...
Geen ruk te doen hier en ik kak alsmaar verder in...Zometeen eindelijk een uitchecker...Nog 1 uur....
DOM DOM DOM DOM dat je bent...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:59 schreef Sade het volgende:
slaapdiensten zijn gewoon kut. Het zijn dan wel slaapdiensten, maar ik ben zo'n muts die heel moeilijk kan slapen in een andere omgeving als ik alleen ben![]()
En even een wandeling maken mag dus niet, want ik moet bereikbaar zijn en binnen een paar minuten klaar kunnen staan.
en het allerergste: ik heb met mijn domme kop beloof dat ik er morgennacht weer eentje draai![]()
Hej... ook een nachtbraker?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:04 schreef Sade het volgende:
[..]
Damn, dus jij bent nog wakker, maar dan verplicht?
Dat is helemaal![]()
Ik dacht nog: 'Is dat nou wel zo slim?' Maar ja, ik met mijn naïeve hoofd dacht dat ik dat wel even zou fiksen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DOM DOM DOM DOM dat je bent...
![]()
Maar wel een gestoorde patient misschien...?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:10 schreef DeeCruise het volgende:
je hebt niet continu een baas in je nek hangen
Echt niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij moet van die enorme wallen hebben....![]()
Ik doe het dus allebei?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:10 schreef DeeCruise het volgende:
Jup..Mooie is ook dat ik ALLEEN maar nachtdiensten draai..
Een vrouw die "Is dat nou wel zo slim?' denkt EN dat ze wel ff iets gaat fiksen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:08 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik dacht nog: 'Is dat nou wel zo slim?' Maar ja, ik met mijn naïeve hoofd dacht dat ik dat wel even zou fiksen...
Niet dus![]()
Om 06:16 nog mensen gaan beledigen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouw die "Is dat nou wel zo slim?' denkt EN dat ze wel ff iets gaan fiksen,
LOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!!!!!!!![]()
![]()
Kan dat niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouw die "Is dat nou wel zo slim?' denkt EN dat ze wel ff iets gaan fiksen,
![]()
Zie 1 post boven die van jou...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Heb jij wat tegen vrouwen ofzo?![]()
En dat vind jij al grappig? Moet jij eens zien wat er gebeurt als ik met dit wakkere hoofd straks medicijnen ga uitdelen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een vrouw die "Is dat nou wel zo slim?' denkt EN dat ze wel ff iets gaat fiksen,
![]()
Nee natuurlijk kan da niequote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Heb jij wat tegen vrouwen ofzo?![]()
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:19 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zie 1 post boven die van jou...
Langs deze weg wil ik je welgemeende excuses aanbieden....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:19 schreef Sade het volgende:
[..]
En dat vind jij al grappig? Moet jij eens zien wat er gebeurt als ik met dit wakkere hoofd straks medicijnen ga uitdelen!![]()
[geweten]Eigenlijk zou ik alleen al daarom even moeten proberen te slapen, al is het maar even...[/geweten]
Ach, ik kan een collega er natuurlijk desnoods ook mee opzadelen!
Omdt ik via dit virtuele medium kan voelen dat je het echt oprecht meent, zijn je excuses van harte aanvaard hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Langs deze weg wil ik je welgemeende excuses aanbieden....![]()
![]()
Ik hoop dat je me kan vergeven!![]()
DOEI!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik eh denk dat ik eh maar is eh ga, eh...
Slapen lijkt me een strak plan...Kruip nou maar richting je bed voordat we inkakken dankzij jou...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik eh denk dat ik eh maar is eh ga, eh...
Jah, stiekum is kewl. Doen hoor, knap je van op. Trustenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:24 schreef Sade het volgende:
[..]
Omdt ik via dit virtuele medium kan voelen dat je het echt oprecht meent, zijn je excuses van harte aanvaard hoor!![]()
Zal ik toch niet stiekem even gaan slapen?![]()
Wat is nou je hele probleem? KUN je niet slapen? Ben je wel moe, of zit je klaarwakker te zijn? En mocht je nou gaan slapen, hoe laat moet je present zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:24 schreef Sade het volgende:
[..]
Omdt ik via dit virtuele medium kan voelen dat je het echt oprecht meent, zijn je excuses van harte aanvaard hoor!![]()
Zal ik toch niet stiekem even gaan slapen?![]()
Whaa, toestemming!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jah, stiekum is kewl. Doen hoor, knap je van op. Trusten![]()
![]()
KSST, GA WEG ENZOquote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja eh doei eh...
Niet dus...ook nog inhoudelijk iets te melden? Indien niet, kruip dan lekker naast maikuuul...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht we in SC zaten...
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht we in SC zaten...
nee ik juich je idee alleen maar toe, toestemming is meer als "Oke vrouw, je mag vanavond even naar buiten maar dan ga ik wel mee he!!"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:26 schreef Sade het volgende:
[..]
Whaa, toestemming!![]()
Nou ja, misschien tot morgennacht dan maar![]()
Waarom ben jij eigenlijk nog wakker? Werk? Of gewoon verveling?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
nee ik juich je idee alleen maar toe, toestemming is meer als "Oke vrouw, je mag vanavond even naar buiten maar dan ga ik wel mee he!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |