Ik werk nú!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mag morgenochtend weer lekker werken
Wérken, zegt 'ie dan! Je zit nota bene te Fok!ken.quote:
Snoeiharde arbeid.. dat fokken van tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Wérken, zegt 'ie dan! Je zit nota bene te Fok!ken.
Kan ik er wat aan doen dat er niks te doen is omdat het te slecht weer isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Wérken, zegt 'ie dan! Je zit nota bene te Fok!ken.
Drukke dag morgen? Dan niet en je nest inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zal ik een wijntje nemen of toch maar naar bed??
Redeneerde de TPG ook maar zo!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat er niks te doen is omdat het te slecht weer is
Heb een drukke dag gehad, en ik moet morgen die bon halen... weet alleen nog niet welkequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Drukke dag morgen? Dan niet en je nest in.
Sjezus, ik dacht dat we daar nou inmiddels wel uit warenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb een drukke dag gehad, en ik moet morgen die bon halen... weet alleen nog niet welke
Je weet wat er kan gebeuren eh!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjezus, ik dacht dat we daar nou inmiddels wel uit waren
Maar als dat je enige taak is, dan kan er wel een wijntje vanaf
Ach, ik ben inmiddels wel wat gewend van jou, hehehe!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je weet wat er kan gebeuren eh!
Slaap wel, postman-ding.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
Ik ga nog even 6½ uur slaap pakken.
Moet ik me al schamen??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, ik ben inmiddels wel wat gewend van jou, hehehe!
Niks moet, niks moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik me al schamen??
het is cola-vieux geworden
Vind jij dan dat een beetje schaamte al op zijn plaats is??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niks moet, niks moet.
Cola-vieux is best goed te doen ja
Nee, nergens voor nodig. Vanavond dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vind jij dan dat een beetje schaamte al op zijn plaats is??
Ik zou je bijna willen feliciteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:12 schreef remlof het volgende:
ik vind dat ik hier moet posten dat ik nog even een bavaria uit de koelkast ga trekken.
dus.
ik wou bijna zeggen 'dovemansoren'quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou je bijna willen feliciteren.
Bijna.
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen 'dovemansoren'
bijna...
biertje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Had ik het toch goed verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |