Leg eens uit waarom een blinde wel in z/w kan dromen en niet in kleur?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef Tafkahs het volgende:
waarschijnlijk in zwart wit
Een kleurenblindequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom een blinde wel in z/w kan dromen en niet in kleur?
kauw er nog maar even op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom een blinde wel in z/w kan dromen en niet in kleur?
Vraag het een blindequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef roykejanssen het volgende:
Ja.....kan een blinde dromen? Wat droomt ie dan?
Hoezo? Niets zien is niets zien, zowel in z/w als in kleurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
kauw er nog maar even op.
Bij klokhuis hadden ze vroeger een systeem bedacht om aan blinden uit te leggen hoe kleuren er uit zien, rood was bijvoorbeeld iets heets vast pakken
ja en een koe heeft 7 magen. Als ie moet overgeven, welke van de 7 is dan de meest waarschijnlijke maag waaruit de inhoud komt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoezo? Niets zien is niets zien, zowel in z/w als in kleur
De eerste maag, bij het kotsen dus de laatste en ik had al ge-editquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja en een koe heeft 7 magen. Als ie moet overgeven, welke van de 7 is dan de meest waarschijnlijke maag waaruit de inhoud komt?
Gebruik je fantasie eens ofzo![]()
Dromen we niet allemaal in zwart/wit?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef Tafkahs het volgende:
waarschijnlijk in zwart wit
Ik droom echt in kleuren hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef Nevje het volgende:
[..]
Dromen we niet allemaal in zwart/wit?
Hoe weet je zo zeker dat je in kleur droomt?
Waarschijnlijk is niet zeker weten he? Ik denk dat licht en donker de meest basale vormen van onderscheiding zijn, dus zwart / wit en de grijstinten daartussen liggen dan het meest voor de handquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef Nevje het volgende:
[..]
Dromen we niet allemaal in zwart/wit?
Hoe weet je zo zeker dat je in kleur droomt?
Of in braillequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef jaspah het volgende:
mischien droomt ie alleen geluid?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |