Oh ja, waarom leef je dan nog jij achteruit-lopende-diarree-mug. Als ik zon lelijke bakkes als jij had zou ik 2 elastieken om mijn oren doen en zeggen dat ik een masker op had.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef 1ofthefew het volgende:
TranceAction, je hebt een lelijke tyfuskop en als ik met zo'n hoofd moest leven dan zou ik meteen zelfmoord plegen
Quote:quote:
Hee Frixie als er iets onbetrouwbaar is is het de anticonceptiepil van je moeder welquote:
Joh krijg de kenkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee Frixie als er iets onbetrouwbaar is is het de anticonceptiepil van je moeder wel![]()
Ach man kachel opquote:
Hee moet jij niet naar de 5e Homo-gay-watch-meeting van Fok ?quote:
Nee, want ik had gehoord dat jij ook zou komen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hee moet jij niet naar de 5e Homo-gay-watch-meeting van Fok ?
Ja dat was ook in eerste instantie de bedoeling maar mijn bestelde ijzeren honkbalknuppel met spijkers was nog niet klaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nee, want ik had gehoord dat jij ook zou komen!![]()
Mwah die Fok! homo's zijn best aardige lui hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja dat was ook in eerste instantie de bedoeling maar mijn bestelde ijzeren honkbalknuppel met spijkers was nog niet klaar![]()
Ja dat zal best maar ik blijf toch liever uit de buurt van zo'n darmtoerist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mwah die Fok! homo's zijn best aardige lui hoor!Gezellige topic's ook.
![]()
Je bedoelt zeker: Nee ik heb gordelroosquote:
Oh ja dat was het!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker: Nee ik heb gordelroos![]()
Lekker wijfquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:40 schreef Re het volgende:
enorme druif
Ja en jij mag kapot vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef Nosh het volgende:
GOSSIEMIKKIE KRIJG ALLEMAAL LEKKER DE WATERPOKKEN OFZO
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en jij mag kapot vallen.
Vieze gluiperige liegewolf.
Sorry dat was gemeen.![]()
Kop dicht bleekmiddel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:45 schreef Relneger18 het volgende:
Jullie moeten , hup! allemaal de douche in..dan zorg ik wel voor de pretgas:)
Zegt iemand met een typische usericon.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef StefanP het volgende:
SCH is een vieze homo.
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:27 schreef StefanP het volgende:
SCH is een vieze gore invalidegeneukte terminale stinkhomo.
Hij is fijnquote:Op zondag 19 februari 2006 01:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Zegt iemand met een typische usericon.
Is dit schelden?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Vuile hippie belhamels.
Ga je wassen en zoek een baan, stelletje lapzwansen. En ga naar de kapper, verdorie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |