Dan doet ze maar oordoppen in..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Alsik op zie muziek foto's ga maken van mijn vriendin, moet de sluitertijd wel heeeeeeel kort zijn. Voordat ik het weet hangt ze aan de volumeknop.
Leuk als teken dat ze mijn muziek niet kan waarderen. Niks aan behalve oordopjesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan doet ze maar oordoppen in..![]()
Ik kan ook niet op muziek foto's maken. (als het goede metal is niet in ieder geval)Wil ik mee dubbelbass-en of poweraccorden mee slaan
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Leuk als teken dat ze mijn muziek niet kan waarderen. Niks aan behalve oordopjes![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft er zin in een pannenkoek?
* Sub heeft pannenkoeken gebakken!
oh yeah...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
Op mijn adviesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Subhuman het volgende:
Bij ons vrijgezellen wel jaquote:
Toch geen krijtdrop hequote:
I have everything under control.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV kijkt even om de hoek.. alles rustig!
quote:
You keep Gates insidequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Subhuman het volgende:
Go your gang! I keep it in the gates!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Xilantof het volgende:
PdehoogJE bent net een klein kind!
Jij krijgt geen krijtdropjes van me
Zeg...jij bent mod....geef het goeie voorbeeldquote:
Koest, af, rust, zit, in je hoek!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij zeiksnol
Jij...jij.....jij...... *valt van kwaadheid stil *
Maar ik heb vandaag geen foto's gemaakt...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...jij bent mod....geef het goeie voorbeeld
Ja baasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Koest, af, rust, zit, in je hoek!
Waar is die sportfotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag geen foto's gemaakt...
En waarom nog niet hierquote:
Je dacht toch niet dat ik met mijn vingers vol vettigheid van pannenkoeken bakken een filmstrook aan ging raken hè?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom nog niet hierJe zit je toch te vervelen....hup scannen
Zijn die pannekoeken nog niet opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik met mijn vingers vol vettigheid van pannenkoeken bakken een filmstrook aan ging raken hè?
Hallo, je dacht toch niet dat ik in een avond 7 pannenkoeken naar binnen kreeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn die pannekoeken nog niet op![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hallo, je dacht toch niet dat ik in een avond 7 pannenkoeken naar binnen kreeg?
Daar heb ik dan weer geen moeite mee...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Mauro het volgende:
Ik heb er meer moeite mee om 7 bier op 1 avond naar binnen te krijgen
Zit hier al weer bijna 1 uur te doen op mijn eerste blikje bier.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Daar heb ik dan weer geen moeite mee...
Jamaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
Nou jongens....Ronald is weg en jullie gaan gelijk weer offtopicBier
Pannekoeken
Wat is dit nou
Wel bier!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef Subhuman het volgende:
Wie van jullie heeft er wel eens pannenkoeken op de foto gezet? Ontopic!
Te flauwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft er wel eens pannenkoeken op de foto gezet? Ontopic!
Hmmm bier, goed id!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zit hier al weer bijna 1 uur te doen op mijn eerste blikje bier.
Om 8 uur uit de koelkast gehaald en nu bijna lauw en halfvol.
Okee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wel bier!
Maar post die pannekoekenfoto's maar eens. Dat is pas echt ontopic
Nee, was een oudklasgenote van me van de middelbare school.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Was dat Offy![]()
Zo gek is ze wel volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |