Er bestaat ook hoogopgeleid werk waar late avond-/nachtshifts hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef DjDev het volgende:
Ga studeren en krijg een goede baan
Dan moet hij niet zeiken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Er bestaat ook hoogopgeleid werk waar late avond-/nachtshifts hebt.
Idd, een dokter of een rechercheur draait nooit een nachtdienstquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef DjDev het volgende:
Alles went, zelfs een vent.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Merquise het volgende:
Ik zit bij ASML testrigs draaiende te houden.
Zou het wennen die avonddiensten?
Iemand daar ervaring mee?
ik heb een goede baan, en verdien goed en toch werd ik vanochtend om 0200 ff opgebeld of ik wou komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef DjDev het volgende:
Dat is het risico van werken bij de Shell.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:36 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik heb een goede baan, en verdien goed en toch werd ik vanochtend om 0200 ff opgebeld of ik wou komen.
Ik ken het gevoel maar dan niet met werken. Ik snap nu dat het erg kut is. Sterkte dermee...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Merquise het volgende:
Sinds kort zitten we in ploegen. Ene dienst van 7 tot 15.30, de andere van 15.00 tot 23.30
Ik dacht eerst dat die late ploeg wel mee zou vallen. Lekker uitslapen, beetje computeren en dan gaan werken.
Blijkt dus dat ik op 0.00h thuis kom, redelijk gaar.. eten, kopje warme melk, douchen en dan is het 01.30
Lig ik tot 10.00 of 11.00 op bed, bed uit kopje koffie, boodschappen doen...
En dan zit ik vanaf 12.30 continu op de klok te kijken wanneer ik weer moet gaan werken.
Het is net als een tandartsafspraak op zaterdag, om 16.00h.
Je komt om 10 uur uit je bed maar je kan niks leuks doen omdat je continu denk: shit, straks naar de tandarts dat moet ik niet vergeten.
Nou ja misschien went het nog :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |