Dankjewel, denk dat ik verder niet veel op de krukken ga lopen, maar had het wel even nodig voor mijn werk. Maar je hebt wel gelijk, hoe vaak ik normaal wel niet naar de printer loop, nu kon ik t gewoon niet opbrengen na 2 keerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Met krukken lopen gaat idd niet vanzelf. De grotere afstanden vallen op eens heel erg tegen.
Veel sterkte Melis.
Het is dan ook een aardig stuk lopen. Ik vind het nog aardig knap.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef PhaE het volgende:
Net 2 uur en 45 minuten gedaan over Baarn --> Amsterdam --> Apeldoorn..
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
ik loop helemaal niet mank vandaag
Dat valt dan weer mee, die van mij waren niet zo lief . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef melismay het volgende:
Ik heb amper gelopen op mijn werk hoor, miijn collega's waren heel lief voor me![]()
Voor die printer kan m'n werkgever evt. wat voor regelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Dankjewel, denk dat ik verder niet veel op de krukken ga lopen, maar had het wel even nodig voor mijn werk. Maar je hebt wel gelijk, hoe vaak ik normaal wel niet naar de printer loop, nu kon ik t gewoon niet opbrengen na 2 keer
Dan had jij het topic moeten vollullen . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Q. het volgende:
Iets met Wild Horses in de titel was tof geweest.
Ik wel . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
ik loop helemaal niet mank vandaag![]()
The Stones staan in mijn titel. Niemand wil echter posten in mijn topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Q. het volgende:
Iets met Wild Horses in de titel was tof geweest.
Dat ging zo moeilijk, normaal steun ik altijd op dat been als we tegen de kopieermachine aanstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
Waren ze lief in de kopieer-ruimte, Melis?
Dan moet jouw werkgever dat maar even regelen met de mijnequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Breetai het volgende:
[..]
Voor die printer kan m'n werkgever evt. wat voor regelen.
Maar het valt idd wel heel snel op dat je iets doet met de ledematen die pijn lijden.
Je kan toch prima op dat apparaat liggen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ging zo moeilijk, normaal steun ik altijd op dat been als we tegen de kopieermachine aanstaan
Ja dat leverde de vorige keer nogal wat problemen op, nadat de printjes per ongeluk verspreid warenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan toch prima op dat apparaat liggen?
Q en zijn goede ideeen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan toch prima op dat apparaat liggen?
Dat werkt alleen als het papier op is hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat leverde de vorige keer nogal wat problemen op, nadat de printjes per ongeluk verspreid waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |