quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
Hallo? Ik heb een weekend van 9[!] dagen.
Maar je werkt.. dat noem ik geen weekend danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:54 schreef Nega het volgende:
Hoi! Ik heb altijd weekendIk slaap iedere dag uit, en dus ook in het weekend, want ik werk in de avonduren. En 9 dagen zuipen is
Hell yes. Hoe dan ook, ik prefereer het op een of andere manier om me lam te zuipen op avonden waarop dat helemaal niet kan. Dan is het toffer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Beter! 9 dagen je eigen helemaal lam zuipen
![]()
ja maar.. je kan je toch altijd op iedere avond lamzuipen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hell yes. Hoe dan ook, ik prefereer het op een of andere manier om me lam te zuipen op avonden waarop dat helemaal niet kan. Dan is het toffer.
Neen. Vaak alleen 's maandags ofzo. Of op woensdag. Zo lekker midden in de week.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja maar.. je kan je toch altijd op iedere avond lamzuipen?![]()
ik krijg echt zóóóón zin om me helemaal van de wereld te gaan zuipenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neen. Vaak alleen 's maandags ofzo. Of op woensdag. Zo lekker midden in de week.
So true! Heb je het hele weekend nog om je roes uit te slapen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik krijg echt zóóóón zin om me helemaal van de wereld te gaan zuipenVrijdagen vind ik daar wel geschikt voor
![]()
mwah morgenvroeg komen m'n opa en oma langs om m'n verjaardag te vieren ofzo...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
So true! Heb je het hele weekend nog om je roes uit te slapen.
"TYF OP, KANKAH HOER! IK BEN NIET MEER IN FEBRUARI JARIG!!1"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
mwah morgenvroeg komen m'n opa en oma langs om m'n verjaardag te vieren ofzo...![]()
Ik heb geen Amserdams of Rotterdams accentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
"TYF OP, KANKAH HOER! IK BEN NIET MEER IN FEBRUARI JARIG!!1"
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik heb geen Amserdams accentMaar ik zal kijken of ik ze daar mee buiten kan houden
![]()
Ik heb vanavond een verjaardagsfeessie, dus ik moet wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik krijg echt zóóóón zin om me helemaal van de wereld te gaan zuipenVrijdagen vind ik daar wel geschikt voor
![]()
Wie is er jarig?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een verjaardagsfeessie, dus ik moet wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |