Ja, sorry hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
Hè? Oh.. Nog steeds geen lente.
Ik geef het nog één week.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:19 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ja, sorry hè.
Sorry dat het nog steeds geen lente is.
Sorry dat de vogels nog steeds niet harder fluiten.
Sorry dat je nog steeds niet buiten op blote voeten kan lopen.
Sorry dat je nog steeds een jas aan moet.
Sorry.
Dan moeten de spullen wel in de kamer staan, ja.quote:
Desnoods help ik je met het uitzoeken van de gordijnen. Dat wil ik best. Dan heb je ook nog een vleugje mij in je kamer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dan moeten de spullen wel in de kamer staan, ja.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Desnoods help ik je met het uitzoeken van de gordijnen. Dat wil ik best. Dan heb je ook nog een vleugje mij in je kamer.
Ik wil je sowieso wel in mijn kamer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Desnoods help ik je met het uitzoeken van de gordijnen. Dat wil ik best. Dan heb je ook nog een vleugje mij in je kamer.
Okay, okay. Ik gun het de tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik wil je sowieso wel in mijn kamer.
"De tijd is alles gegund, en god is onfriemelbaar."quote:
Goed topic, dit. Het is bijna een [goed topic].quote:
De titel doet het hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Goed topic, dit. Het is bijna een [goed topic].
Vergeet de TS niet. Vergeet hem niet!quote:
Zéér in het belang van dit topic en de uitdraging ervan. Q. Dat zeg ik tegen jou, Q.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Q. het volgende:
En het bier. Vergeet dat niet.
True.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vergeet de TS niet. Vergeet hem niet!
dubbel true.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Q. het volgende:
En het bier. Vergeet dat niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:23 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik zat er aan te denken een opgezette neger in het hoekje te zetten, is dat niet vermetel?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:25 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
"De tijd is alles gegund, en god is onfriemelbaar."
Hm, hmm. Hm.quote:
En vrouwen plassen rozenwater. Én warme melk met honing. Is het niet?quote:
Het is wél. Maar niet van het soort waar ik mijn bier voor in de plaats zou nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
En vrouwen plassen rozenwater. Én warme melk met honing. Is het niet?
Alleen mannen die zittend plassen zouden dat zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef JosvG het volgende:
Ik drink liever Bavaria of Brand, grolsch is maar een beetje zozo
Ik denk dat er sowieso vrij weinig is waarvoor jij je bier voor in de plaats zou nemen. Misschien thee, op zijn tijd. Maar, bier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:39 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Het is wél. Maar niet van het soort waar ik mijn bier voor in de plaats zou nemen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef JosvG het volgende:
Ik drink liever Bavaria of Brand, grolsch is maar een beetje zozo
Dat heb je reeds bewezen. Hulde.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik kan niet anders, C.
Kijk eens hoe leuk mijn pijpjes om mijn beentjes vallen?quote:
Goed. Zó.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Viajero het volgende:
Ook Viajero drinkt thans Grolsch!
Grolsch![]()
![]()
![]()
![]()
Goh, jou had ik hier nou niet verwacht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Wel, ik hoop dat je ook een pizza hebt, mijnheer, een die net zo lekker smaakt als de mijne.
Word!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef Hathor het volgende:
Heineken is het enige wat ik nog in huis heb, maar bier is bier, geen gezeik.
Tof! Ik probeer een tostie naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef Hathor het volgende:
Ik heb ook nog een kouwe bamischijf met pindasaus op tafel staan.![]()
perfecte hap bij je heineken!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef Hathor het volgende:
Ik heb ook nog een kouwe bamischijf met pindasaus op tafel staan.![]()
Bob Dylan, de Held. Het is de Held die men Bob Dylan noemt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Hathor het volgende:
Voor de mensen die NA 1950 geboren zijn....WTF is that ?
Sorry, respect...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:15 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Bob Dylan, de Held. Het is de Held die men Bob Dylan noemt.
En zo verdíenen Bob en ik die ook.quote:
"Ach ja."quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Dirktator het volgende:
... Limburg trots ...
Wat...geen Gulpener ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Dirktator het volgende:
Kudt-Twente.
Ik drink het bier waar Limburg trots op is!![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |