abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:46:33 #101
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79607627
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:14 schreef quirina het volgende:
Epresat multivitamine van de Tuinen gebruik ik nu.
zo min mogelijk onduidelijke rotzooi erin.
Eerst was ik van de davitamon, maar ik denk dat natuurlijk spul gezonder is ( kan het verkeerd hebben offcourse)
Ziet er ook wel chill uit. Ik heb nu de Multimax Sofgel van de tuinen, maar heb toch het idee dat dat een beetje overkill is.

Label van Multimax Softgel.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:54:59 #102
215102 Stein07
Britje komt eraan
pi_79617152
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:38 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Aor-Ortho core --> http://www.aor.ca/html/products.php?id=96
Michael Rae stelt daar de producten samen. Nogal obsessed met hun gezondheid bezig (CR/Aubrey de Grey) maar daardoor wel goede producten. Ze fabriceren het hele product ook als er een tegenstrijdige studie of iets dergelijks uitkomt.
Deze is wel een stuk duurder, 46 dollar ex verzend voor 180 tab. waarvan je er 6 per dag moet nemen
dat is dus 30 dagen voor ongeveer 76 dollar. Wel een stuk duurder dus, zo te zien is dat het wel waard maar toch. Dan ga ik toch voor een stapje lager.
pi_87900909
Het is voor de leek moeilijk uit te vinden wat goede multivitaminen zijn. Ik adviseer om multi vitaminen onregelmatig in te nemen. Als je moe of futloos voelt, neem ' s morgens 1 tablet voor het ontbijt in, dan voel je fit. Verder geen multi innemen. Of als iedereen grieperig is in je omgeving neem dan 3-4 dagen 1 multi in om je systeem aan te sterken.
Er zijn verschillende fabrikanten op de markt. Wat mensen vergeten, als je poeder samenperst heb je nog geen pil. Dus je moet substantie toevoegen om een pil te kunnen persen. En hier zit soms troep tussen wat de vitaminen afbreken. En je moet opletten dat er een beschermlaag opzit, met je maagzuur de tablet niet vernietigd. Er zijn verschillende goede merken op de markt, A-merken zijn o.a. now, ortica, aov.
Let op solgar wordt veel verkocht, maar dit is nl omdat de winkelier hier veel op kan verdienen(grote marge).
Ik heb veel goede info uit doktor-k.com, maar er zijn meer sites waar je goede info kunt vinden over de opbouw van vitaminen. Iedergeval niet iedere dag innemen
pi_88990276
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 21-11-2010 21:49:55 ]
  zondag 21 november 2010 @ 21:32:18 #105
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_88990942
reactie op spam

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 22-11-2010 14:27:45 ]
pi_88998484
Clorella volgens mij.
ADHD-C
pi_89012230
*poets
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89026375
Kent hier iemand XtendLife Total Balance multivitaminen? voordat ik ga kopen wil weten of iemand hier ervaring mee heeft.

Alvast dank!
  maandag 22 november 2010 @ 20:28:58 #109
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_89027078
je kan ook gewoon "gezond" eten! regelmatig een appeltje en zo nu en dan wat gevarieerde groente is al meer dan voldoende voor je vitamine intake
vitaminepillen :') :') :')
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:47:39 #110
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_89197407
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef rammel het volgende:
Kent hier iemand XtendLife Total Balance multivitaminen? voordat ik ga kopen wil weten of iemand hier ervaring mee heeft.

Alvast dank!
Hoi Rammel,

De Xtend life gebruik ik al geruime tijd: om precies te zijn deze:
http://www.xtend-life.com/product/Total_Balance_Mens_Premium.aspx

Het mooie van deze is dat deze in vergelijking met Solgar en LEF nog veel uitgebreider is.
Daarnaast kan je elk ingrediënt daar aanklikken en de wetenschappelijke studies er naar. Bovendien zijn ze ook specifiek, voor man of vrouw. Let op: dit is niet alleen een Multi:

Onder een multi wordt verstaan: alle vitaminen en mineralen.
Dit bevat zeer veel extra ingrediënten, waarvan je zelf moet bepalen of ze nodig hebt (resveratrol, groene thee en veel ingrediënten die de belangrijkste oorzaken van veroudering tegen zouden kunnen gaan.
keep up the good work!
pi_89311005
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:47 schreef krn176 het volgende:

[..]

Hoi Rammel,

De Xtend life gebruik ik al geruime tijd: om precies te zijn deze:
http://www.xtend-life.com/product/Total_Balance_Mens_Premium.aspx

Het mooie van deze is dat deze in vergelijking met Solgar en LEF nog veel uitgebreider is.
Daarnaast kan je elk ingrediënt daar aanklikken en de wetenschappelijke studies er naar. Bovendien zijn ze ook specifiek, voor man of vrouw. Let op: dit is niet alleen een Multi:

Onder een multi wordt verstaan: alle vitaminen en mineralen.
Dit bevat zeer veel extra ingrediënten, waarvan je zelf moet bepalen of ze nodig hebt (resveratrol, groene thee en veel ingrediënten die de belangrijkste oorzaken van veroudering tegen zouden kunnen gaan.
Beste Km,

Dank voor je reactie! Je zegt dat je het al een tijd gebuikt, zou je ook jouw ervaringen mbt deze xtendlife vitaminen even vermelden? Heb je een grote verschil gemerkt door het gebruik van deze vitaminen? Zijn er bijwerkingen? Het vreemd is als je op xtendlife op google zoekt kom je altijd bij een website terecht waar deze vitaminen heel lovend wordt geroepen maar ik twijfel dat deze bedrijf zelf achter deze websites zit. wat denk je?

Graag hoor ik van je.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten.
pi_89359233
Ok. heb net Xtend-Life Total Balance Mens Premium en Omega 3 Ultra besteld.
pi_93787479
quote:
Wat is eigenlijk de beste betaalbare multivitaminen-supplement? Nou ja, multivitaminen, het gaat om alles, van ijzer tot vitamine B12 tot allerlei andere vage mineralen.
En waarom lijkt het wel of er bij elk supplement dat er is, altijd wel 1 of 2 onderdelen die aanbevolen worden ontbreken? Vooral B6 en B11 ontbreekt vaak.
Nee, in een multivitamine zal vitamine B6 nooit ontbreken, maar het kan zijn dat het vermeld wordt als "pyridoxine". Vitamine B11 staat beter bekend als foliumzuur.

Als je een multivitamine gaat slikken, kun je maar beter een goed product kopen. Een goedkoop product is qua werking meestal weggegooid geld. Maar belangrijker dan de prijs is wat er op het etiket staat.

Op het etiket van een kwalitatief hoogwaardig product zal minstens vermeld worden wat voor mineraalverbindingen er in de tabletten verwerkt zitten. Staat op het etiket enkel dat het product "ijzer" bevat, zoals vrijwel alle merken van TV, dan verzwijgt de fabrikant iets, namelijk het feit dat voor een goedkope en slecht opneembare mineraalverbinding is gekozen. De betere merken vermelden altijd (meestal tussen haakjes) of het mineraal is gebonden aan een aminozuur, citroenzuur of een andere organische drager. Bijvoorbeeld:

Magnesium (als citraat)
Zink (als aminozuurchelaat)

Op basis van dit eerste criterium vallen Centrum, Davitamon, Supradyn en de huismerkartikelen van vrijwel alle bekende drogisterijen meteen al door de mand. Het is waardeloze troep. Je betaalt met name voor de marketing. De Multi Energie van De Tuinen geeft in een onoverzichtelijke brei van ingrediënten wel aan wat voor mineraalverbindingen het product bevat, maar dat zijn dus geen organische verbindingen: ijzersulfaat, zinkoxide etc.

Merken die wel vermelden wat er precies in de tabletten verwerkt zit en altijd streven naar organische verbindingen (in het geval van ijzer minstens ijzerfumeraat en bij voorkeur ijzer-aminozuurchelaat of ijzerbisglycinaat) zijn onder andere Orthica, Solgar, AOV, NOW, New Chapter, Ortholon, Plantina, Lamberts, Biotics, Source Naturals en Vitaminhealth. De mineralen in deze producten worden bijzonder goed opgenomen en vormen geen belasting voor het lichaam.

In het algemeen zijn deze producten ook wat hoger gedoseerd, vooral wat vitamine C en de B-vitamines betreft. Het is waar dat je van de wateroplosbare vitamines een groot deel weer uitplast, maar hoe hoger de inname, hoe hoger de hoeveelheid die wél in het lichaam wordt opgenomen. Hoge doseringen hebben dus wel degelijk zin.

Een minder bekende maar naar mijn mening zowel betaalbare als hoogwaardige multi is de Mega-One van Source Naturals. Dit is een één-per-dag formule en levert o.a. 11 mg ijzerfumeraat, 15 mg zinkascorbaat, 10 microgram vitamine D, 250 mg vitamine C, zowel vitamine A als bèta-caroteen, en 85 mg van alle B-vitamines. Ik vind deze samenstelling beter dan een veel bekendere één-per-dag formule, de VM-75 van Solgar.

Solgar's beste producten zijn eigenlijk vooral de VM-2000 en de Omnium, beiden twee-per-dag formules. Van AOV is vooral de Ortho Basis een goede multi, en van Orthica de Multi 4 All.

Voor de aanschaf van multivitamines, visolie en andere voedingssupplementen kun je beter niet bij de supermarkt of drogisterij terecht. Er zijn diverse vitaminespeciaalzaken in Nederland, waarvan het personeel regelmatig lezingen en trainingen over voeding en voedingssupplementen bijwoont. Dat zijn de mensen die je een gedegen advies kunnen geven en dat zijn de bedrijven en winkels die je financiële steun verdienen.
pi_93787756
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef Maheshvar het volgende:
Een goedkoop product is qua werking meestal weggegooid geld.
Een duur product ook.
pi_93789745
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef dotKoen het volgende:
Een duur product ook.
Dat is alleen méér weggegooid geld :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93907638
Hier kun je er vergelijken:
http://www.vitaminecompleet.nl/multivitamine/vergelijk.php
Als je op potje of etiket klikt krijg je hele etiket te zien
  maandag 16 mei 2011 @ 18:06:50 #117
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_96895463
Welke multivitamine is dan beter,

Mega-One van Source Naturals of Aor Ortho Core?
:-)
pi_96899777
Ik zweer bij Solgar! :Y .. koop ze altijd voor de inkoop prijs, dat is zo'n 12 euro per potje minder dan wat je in de winkel betaald :)
Ik gebruik 2x per week een multivitamine en 2x daags een hoge dosis probiotica. Ik heb jarenlang met onbegrepen buikklachten rondgelopen maar gebruik nu onder begeleiding van een natuurarts Solgar en ben sinds een maand of 6 voor het eerst in 7(!) jaar voor 95% klachtenvrij :)
  maandag 16 mei 2011 @ 20:07:29 #119
208890 June.
Seriously?
pi_96903013
Langleve het placebo effect ;(
Shine bright like a diamond.
pi_96904865
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef June. het volgende:
Langleve het placebo effect ;(
Dat doelt op mijn post? Noh :{
Het gebruik van deze supplementen is uiteraard een 'onderdeel'..zo is op het gebied van voeding ook behoorlijk het nodige veranderd..alles samen zorgt uiteraard voor het uiteindelijke resultaat.
Ik zal je de rest van mijn lichamelijke gesteldheid/geschiedenis besparen.
Iig wel grappig dat mensen zo snel kunnen oordelen. Voor dergelijke karaktereigenschappen bestaan helaas geen pilletjes ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 20:48:44 #121
208890 June.
Seriously?
pi_96906300
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:28 schreef Starr_003 het volgende:

[..]

Dat doelt op mijn post? Noh :{
Het gebruik van deze supplementen is uiteraard een 'onderdeel'..zo is op het gebied van voeding ook behoorlijk het nodige veranderd..alles samen zorgt uiteraard voor het uiteindelijke resultaat.
Ik zal je de rest van mijn lichamelijke gesteldheid/geschiedenis besparen.
Iig wel grappig dat mensen zo snel kunnen oordelen. Voor dergelijke karaktereigenschappen bestaan helaas geen pilletjes ;)
Ja, ik word altijd een beetje allergisch als ik 'natuurarts' of iets in die trant hoor. Ze doen namelijk vaak uitspraken zonder goede wetenschappelijke onderbouwing en houden patiënten weg van reguliere zorg. Welk merk vitaminepillen je slikt maakt namelijk helemaal geen verschil.

Als alles al hebt geprobeerd kan ik me wel voorstellen dat je kiest voor alternatieve geneeswijzen. En als dit voor je werkt helemaal prima, vooral mee doorgaan zou ik zeggen.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')