Wat je dus niet bent!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef DamzkoO het volgende:
Omstreeks 16.00 uur en NOG komt mijn leidinggevende even gauw controleren of ik nog hard aan het werk ben![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op Fok!?
Na 214 posts zou je toch beter moeten weten
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef JosvG het volgende:
Je zit toch op je werk, zou je dan ook niet werken?
Nee, heb alle werkzaamheden van de hele dag al af (iets dat een groot gedeelte binnen de organisatie niet lukt)!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef Skazminko het volgende:
Ja, en daar heeft hij vast een goede reden voor. Kan je zelf verzinnen of je iets doet wat niet mag?
Het is vrijdagmiddag!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:18 schreef JosvG het volgende:
Je zit toch op je werk, zou je dan ook niet werken?
Waarom ga je niet naar je huis?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Nee, heb alle werkzaamheden van de hele dag al af (iets dat een groot gedeelte binnen de organisatie niet lukt)!
Mag toch wel even rustig mijn laatste uurtje doorkomen als alles af is?
Dan voer je geen flikker meer uit, zeker niet als je al je werk af hebt........quote:
Kutsmoes!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan voer je geen flikker meer uit, zeker niet als je al je werk af hebt........
Dus ipv je collega's te helpen ga je lekker lamballen. Lekker collegiaal ben jij...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef DamzkoO het volgende:
[..] Nee, heb alle werkzaamheden van de hele dag al af (iets dat een groot gedeelte binnen de organisatie niet lukt)!
Mag toch wel even rustig mijn laatste uurtje doorkomen als alles af is?
Jij snapt 'tquote:
Men moet verplicht blijven tot 5'enquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:24 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar je huis?
Om te werken, of om achterover te hangen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:56 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Men moet verplicht blijven tot 5'en![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Dus ipv je collega's te helpen ga je lekker lamballen. Lekker collegiaal ben jij...
Zo moet het.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:22 schreef navvy het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag onder werktijd!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:41 schreef sandermans het volgende:
Ik heb mezelf vandaag maar eens getrakteerd op een vrije dag, vond dat ik het wel verdient had
zoveelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Heb ik al zoveel
![]()
Ik snap al waarom ze deze uber-fokkertje komt controleren![]()
En maandag extra langzaam op gang kunnen komen.quote:
Als hij dat controleert zal dat wel zijn omdat eerdere bevindingen de indruk gaven dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef DamzkoO het volgende:
Omstreeks 16.00 uur en NOG komt mijn leidinggevende even gauw controleren of ik nog hard aan het werk ben![]()
Volk zoals jij zouden ze daar ook in het weekend op moeten sluiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |