abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35188422
op deze site www.omroepbrabant.nl/uitzendinggemist.aspx?type=tv bij tekstpagina 165 staat ook een klein stukje .

Maar ik zal bij het begin beginnen.

eergisteren was mijn broer voor in de tuin iets aan het doen, zijn hond Pinch (Stafford) zat in de schuur en de deur stond perongeluk een stukje open.

Er liep een man langs met zijn hond (jack russel) en de hond rende op Pinch af, in de schuur waren de honden aan het spelen, de jr rende weg en Pinch erachteraan, gewoon spelenderwijs dus.

De eigenaar van de jr er achteraan en mijn broer ook, maar die was op zijn slippers dus kon niet zo hard rennen.
Toen hij ze had ingehaald was die man pinch aan het slaan en schoppen.
Mijn broer werd kwaad en vroeg waar dat voor nodig was, ondertussen deed hij Pinch aan de lijn.

Die man sloeg mijn broer op zijn oog, mijn broer werd natuurlijk nog pissiger maar sloeg niet terug aangezien Pinch dan de man aan zou vallen, toen sloeg de man mijn broer op zijn lip, hij had een soort van boxring om dus kwam hard aan.
Mijn broer liep weg en bracht de hond naar zijn schonouders die daarachter wonen.

Zijn vriendin zat er ook, zag mijn broer en liep naar buiten, zijn schoonvader belde de politie en schoonmoeder zat bij hun dochtertje en de hond.

Mijn schoonzus viel ook naar die vent uit en die vent sloeg mijn schoonzus over een auto heen, nu is mijn schoonzus niet bang aangelegd en heeft die vent aangevallen met een ketting.

Mijn broer schoonzus van vent afgetrokken en die heeft die vent nog flinke klappen gegeven, toen greep die man een mes en bedreigde mijn broer.
Politie kwam gelukkig ter plaatsen en heeft de man meegenomen.

Ondertussen had zijn schoonvader gezien dat Pinch was neergestoken, gelukkig niet recht maar schuin anders was het door zijn long heen gegaan.

Nu gaat het met allemaal naar omstandigheden goed en die vent hebben ze 1 nacht vastgehouden, dat terwijl hij al vaker is opgepakt.

Nu ben ik natuurlijk doodsbang dat die vent mijn broer weer aanvalt en dan misschien met minder goede afloop.
Met Pinch is het overigens nu goed, hij is 1 nacht bij de dierenarts gebleven maar hij speelde vandaag al weer.

Mijn schoonzus heeft een blauwe wang en mijn broer een blauw oog en een kapote lip.
De man is aangeklaagd en moet de dag dat mijn broer niet kom werken (heeft een eigen bedrijf) vergoeden, de ziekenhuis en de dierenarts kosten vergoeden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_35188552
Jullie achternaam is Tokkie?
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_35188556
van dat soort aggressieve mongolen ben ik echt niet gediend, maar goed dat ie nog wat klappen heeft gehad van jullie want die mietjes bij de politie doent er toch niks aan zoals je ziet
0023
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:29:34 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35188603
Soms snap je echt niet wat er in mensen omgaat zeg
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35188641
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Jesse- het volgende:
wat een humor heb jij zeg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:31:09 #6
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_35188660
Die kerel heeft zeker hondsdolheid?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_35188673
Zou voor de zekerheid een knuppel of iets dergelijks aanschaffen. Įls hij dan langskomt om rotzooi te trappen kun je altijd een homerun met zijn schedel slaan.
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_35188737
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef Candera het volgende:
Zou voor de zekerheid een knuppel of iets dergelijks aanschaffen. Įls hij dan langskomt om rotzooi te trappen kun je altijd een homerun met zijn schedel slaan.
0023
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:33:49 #9
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35188743
Pfff... in wat voor buurt woon jij?
pi_35188744
Wat een gestoorde gek.. Zo'n gast kunnen ze beter ophangen weg met dat pauper volk!!
Goed opgetreden Snakelady..
pi_35188762
aso`s?
pi_35188789
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Jesse- het volgende:
Wat een kneus ben jij. Lekkere loze post...
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:35:12 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35188791
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef Candera het volgende:
Hij heeft idd nu een knuppel bij de voordeur staan voor de zekerheid.

Ik geef overigens toe, mijn broer woont in een niet zo'n hele fijne buurt maar heeft veredrs nooit problemen gehad met mensen en is gewoon een hardwerkende man die een eigen bedrijf heeft en voor zijn gezin zorgt.
Hij is geen heilige natuurlijk, dat is niemand maar die man is dus al meerdere malen in aanraking geweest met politie en heeft al een paar keer in gevang gezeten.
Heel de buurt is bang voor hem en niemand doet er iets aan.
pi_35188838
Het is altijd zo jammer dat dit soort mensen meteen door de politie worden meegenomen. Het zou zoveel bevredigender en effectiever zijn als je ze nog even een pak rammel mocht verkopen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:36:31 #15
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_35188850
reltopic!
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:36:32 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35188851
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Pfff... in wat voor buurt woon jij?
Ik woon in een heel klein dorpje.

Maar wat heeft het verhaal van mijn broer te maken met waar ik woon ?

Duidelijk lezen wat er staat graag, ik woon niet bij mijn broer in en mijn broer niet bij mij.
pi_35188865
Nou gewoon de eerstvolgende keer meteen terug uithalen.
jezelf inhouden omdat je hond erbij is , als die vent je slaat mag die hond hem best bijten .
ik zou daar niet naar kijken ,

* zegt siekman , tewijl hij zijn hondjes een kauwkluif geeft voor goede en sterke tanden *

* met in zijn achterhoofd als hij 1 x turk zegt zijn honden opspringen en bijten naar degene naar wie ik wijs *
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:37:12 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35188874
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef Soepblik het volgende:
reltopic!
Zou erg jammer zijn angezien ik er wel erg mee zit en bang ben dat ik binnenkort telefoon krijg dat ik mijn broer kwijt ben
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:38:57 #20
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35188939
Lekker asociale familie en buurt zo te horen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:39:22 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35188952
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef siekman het volgende:
Nou gewoon de eerstvolgende keer meteen terug uithalen.
jezelf inhouden omdat je hond erbij is , als die vent je slaat mag die hond hem best bijten .
ik zou daar niet naar kijken ,

* zegt siekman , tewijl hij zijn hondjes een kauwkluif geeft voor goede en sterke tanden *

* met in zijn achterhoofd als hij 1 x turk zegt zijn honden opspringen en bijten naar degene naar wie ik wijs *
Hij is enorm gek op zijn hond en je kan zelf wel gokken wat er gebeurd als een stafford een mens aanvalt.
Een Stafford heeft al een slechte naam ondanks dat het beestje nog nooit iemand iets kwaad heeft gedaan.
Zelfs toen hij gestoken werd heeft hij de man niet aangevallen.
Had hij de man wel aangevallen dan was Pinch zonder pardon ingeslapen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:40:47 #22
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35188999
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef siekman het volgende:
Stoere jongen hoor.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_35189005

Noem je dat 'n tokkie?

Idd een idioot zeg, een meisje slaan... wtf?

...hey 't is d'r niet eens of wel of niet?
pi_35189029
Kun je hem geen straatverbod opleggen op een of andere manier?
Als heel de buurt daaraan meewerkt...
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:41:34 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35189030
idd gewoon ff een knuppel naast je bed zetten en zodra hij alleen maar naar je kijkt hem zijn knieschijven kappot slaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')