Mijn ideequote:Op maandag 20 februari 2006 09:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je had na punt 5 beter kunnen stoppen.
geen idee hoe hij het doet tegenwoordig, vertel!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Kezman weleens terugkomen na zijn mislukte avonturen...
Jij volgt de Primera Division niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Kezman weleens terugkomen na zijn mislukte avonturen...
Schijnbaar niet (nogal saai), heb het zelf ook niet gezien omdat ik in slaap was gevallen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:13 schreef Ciscus het volgende:
Nog iets anders; was Studio Voetbal interessant gisteren, met onze Luc?
2004/05 Chelsea 25 4 Premiershipquote:
Hij is er ruim 2 maanden uitgeweest vanwege een blessure dus dat kan kloppen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2004/05 Chelsea 25 4 Premiership
2005/06 Atlético Madrid 18 5 Spanje
Scoorde vorige week weer eens na maanden geen doelpunt.
Inderdaad. Ik had zowat hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Luc is geen prater, wat dat betreft jammer.
Zijn reactie op de beelden van Totti en die aanslag bij Inter Milan was wel tekenend, hij trok bijna wit weg...
hurenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Over oude spelers terughalen gesproken
![]()
Je hebt er kijk op, merk ik al. Ik lach me nog steeds een breuk om al die users op het PSV Netwerk die Mathijsen een prutser noemden, vlak voordat hij transfervrij door AZ werd gehaald. Gelukkig zien de scouts het soms wel op tijd en ik hoop dat Valckx met name Elia, Boussoufa en Dembele in de gaten houdt.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je had na punt 5 beter kunnen stoppen.
Was geen aanslagquote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schijnbaar niet (nogal saai), heb het zelf ook niet gezien omdat ik in slaap was gevallen.
Maar ze lieten wel leuke beelden zien van Luc bij PSV, en minder leuke van die verschrikkelijke aanslag bij Villa.
PSV - Lyon gaat leuker worden, trust me. En dat zeg ik niet vanwege mijn grote sympathie voor PSV. Lyon is beter dan Real en Arsenal en PSV speelt volwassener dan Arsenal. Zodoende zal er, verwacht ik, meer spanning te beleven zijn bij PSV - Lyon dan bij Real - Arsenal.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Lyon is een mooie ploeg zal zeer spannend worden. Ik ga denk toch voor Real-Arsenal op de belg
Ik ook niet maar ik laat me verrassen, helaas vindt het nagelbijten in de kroeg plaats 2 weken later en niet in het stadionquote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Afgaande op ons spel van de afgelopen maanden in de competitie heb ik er totaal geen vertrouwen in, maar ik zal wel weer een zwartkijker zijn...![]()
Ik had dit filmpje nog niet gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef ASSpirine het volgende:
http://rapidshare.de/files/13582277/18022006Farfan-Talpa.wmv.html
Gomes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |