Ga dood, dan heb je er ook geen last meer van...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef Ringo het volgende:
Dat kan dus écht niet. Toch? Of wel?
Hoe kan zo'n man nou serieus worden genomen met 5 vullingen, scheve voortanden en een slechte adem? Ik vind het geen porem.
Zo heb ik ook eens op een feestje een longarts ontmoet die de godganse avond aan een havana zat te lurken..
Een ober met spasmen.
Een docent met dyslexie.
Een serieverkrachter met erectieproblemen.
Mensen kiest toch alsjeblieft een beroep dat bij je PAST.
![]()
Hallo, er zit een soep in m'n haar.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hallo, er zit een soep in m'n haar.
Heb je het over je eigen tandarts?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef Ringo het volgende:
Hoe kan zo'n man nou serieus worden genomen met 5 vullingen, scheve voortanden en een slechte adem? Ik vind het geen porem.
Heteroseksuele kapster weer welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:03 schreef pappenheimer het volgende:
Een heteroseksuele kapper, dat vind ik ook niet kunnen.
Je wil dan ook geen foto van de mond van de TS'er zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je het over je eigen tandarts?![]()
Waar? Ik eerst!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Heteroseksuele kapster weer wel.
die zijn er toch wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef Ringo het volgende:
Zo heb ik ook eens op een feestje een longarts ontmoet die de godganse avond aan een havana zat te lurken..
Een ober met spasmen.
Een docent met dyslexie.
Een serieverkrachter met erectieproblemen.
Mensen kiest toch alsjeblieft een beroep dat bij je PAST.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |