quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Bruce117 het volgende:
Op speciaal verzoek van Svensational komt er dadelijk nog een topdagen lijstje

quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Bruce117 het volgende:
Op speciaal verzoek van Svensational komt er dadelijk nog een topdagen lijstje

Toen ging Serge eruitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Bruce117 het volgende:Wat waren de drukste dagen in Idols III
01. 3314 Zaterdag 11 februari 2006

@Svensational : Heb ik dat lijstje gemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Svensational het volgende:
En dit was het oude lijstje:De drukste dagen
*knip*

Ik zie de reacties al weer voor mequote:

Nee, dat was er eentje van Arcee. Die van jou zijn overzichtelijker, maar deze was het meest up-to-date.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
@Svensational : Heb ik dat lijstje gemaakt![]()

Het viel me namelijk op dat 7 januari een afwijkend aantal heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was er eentje van Arcee. Die van jou zijn overzichtelijker, maar deze was het meest up-to-date.

Op die dag werd het lijstje gepost zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het viel me namelijk op dat 7 januari een afwijkend aantal heeft.

Ja, dat is wel vreemd idd... Zijn lijst komt van: Idols III - de stats: Met Arcee en Bruce117!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het viel me namelijk op dat 7 januari een afwijkend aantal heeft.

Nou ja, dat komt door die vreugdeuitbarsting bij Serge natuurlijk, dat heeft Harm niet teweeg gebracht...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:36 schreef WithMe het volgende:
Opvallend: Op de zaterdagen van de liveshows werd steeds meer gepost, maar vorige zaterdag was er een lichte daling.

Dat leidt er alleen maar toe, dat jullie allemaal het meeste gepost willen hebben en het dus een baggerwedstrijd wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:37 schreef superhero87 het volgende:
Kan er geen lijstje worden gemaakt van deze week waarbij je per dag laat zien wie het meest gepost heeft?![]()

Enerzijds wel, want 's avonds wordt er (zo goed als) niet gepost.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:38 schreef WithMe het volgende:
Ik voorspel op 4 maart ook weer een lichte daling.

Op zaterdag avond kijk ik idols voor de tv... Ik ga niet tv kijken en computeren... Das echt niks voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
Zijn jullie er wel eens op zaterdag avond? Er zijn echt heel veel mensen die alleen dan posten hoor. Het zal geen record worden die dag, maar er zal heus wel gepost worden.

Nee, ik ben er dan nooit, maar ik lees wel terug. en je overdrijft hoor, met je "heel veel."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
Zijn jullie er wel eens op zaterdag avond? Er zijn echt heel veel mensen die alleen dan posten hoor. Het zal geen record worden die dag, maar er zal heus wel gepost worden.

Eeeeuh, nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
Zijn jullie er wel eens op zaterdag avond?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |