quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef moemoe het volgende:
Niks, gun haar een man die haar wel durft aan te spreken.![]()
1 |
Roep haar maar even dan zal ik haar wel even aan jou introduceren via een topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef cerror het volgende:
Stop je stick in haar socket.
Assertiviteit heet dat, houden ze van.
waar kan ik dat downloadenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef cerror het volgende:
Assertiviteit.
jaamaar zometeen dan zegd zuh dat ik stom ben ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef moemoe het volgende:
Als je niks onderneemt gebeurt er ook niks. Ik probeer je zo ver te krijgen om wat te gaan doen.![]()
Nou dan heeft ze in ieder geval mensenkennisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jaamaar zometeen dan zegd zuh dat ik stom ben ofzo![]()
![]()
tof, idee. ik vraag haar e-mail ff .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef MissBliss het volgende:
Stuur haar de link naar dit topic.
Dan zijn er nog miljarden vrouwen over waarbij je het nog eens kan proberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jaamaar zometeen dan zegd zuh dat ik stom ben ofzo![]()
![]()
Wel erbij zeggen dat ze eerst tieten moet posten he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tof, idee. ik vraag haar e-mail ff .
Bluf, bluf. Als je 'm hebt he even hier postenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
tof, idee. ik vraag haar e-mail ff .
onwijsleukechick.rarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Pak je mooie spiegelreflexcamera en maak stiekem een fotoserie van haar, heb je achteraf nog iets om aan terug te denken want je zal kansloos zijn.
Hahaha.quote:
Of dit is nog een leuke ''Jij hebt een opening en ik heb zinquote:
werkt nooitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Wat zitten je tieten leuk vandaag, neuken?''
Hallo, als je de wereld wilt verbeteren moet je ergens beginnen! Misschien omdat je haar geholpen hebt mag je d'r puddingbroodje wel even aanrakenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ze had een medion laptopben maar door gelopen
Jazeker. Brad Pitt is niets vergeleken met jou. Nooit overwogen om fotomodel te worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zie er trouwens zo uit;
[afbeelding]
helpt dat denken jullie?!
aha, ik zie de voorliefde voor bierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
D'r zit een poes voor je gezichtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Vast wel! Iedereen weet toch: meer om van te houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
D'r zit een poes voor je gezicht!
Dat is pas een goede openingszin.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:38 schreef Soepblik het volgende:
"Kijk mijn lieve poesje! Wil je hem aaien? Dan mag ik ook de jouwe aaien!"![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt geen vriendin of wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is pas een goede openingszin.![]()
Hahaha. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
"Sprak de wannabee-mod"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef PabloLopez het volgende:
Als er niet gauw een foto komt gaat dit topic op slot!
Zijn moeder.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef c0nd0r het volgende:
Ach je mag er best wezen maar wie is dat in dat blauwe shirt?
Is dat een toupetjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hahaha. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.![]()
in een tissuequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
hoe is het nou afgelopen dan TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |