Wat let je?? Anders koop ik t welquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef candygirl het volgende:
hij is jarig over paar daagjes,
dat zou wat zijnleuk verjaardag kado
je moet t ook niet op je 1e date voorstellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:31 schreef candygirl het volgende:
en dan op zijn feestje geven![]()
heb het ooit eens gekocht en toen ging het uit![]()
of was dat de reden![]()
hm toch maar nog even kijken op internet
Whahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
je moet t ook niet op je 1e date voorstellen
Als je het niet probeert, kun je er ook niet over oordelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef OuTPuT het volgende:
No thanks Exit Only
Ha, een man die zich niet perse hoeft te bewijzen en gewoon doet waar ie zin in heeftquote:Op maandag 7 april 2008 19:08 schreef bsp het volgende:
Wat een hypocrieten over het algemeen zeg....de meeste mannen willen niets liever dan de vrouw anaal nemen, en vinden dat bloedgeil. Maar zelf geneukt worden nee hoor; "ik ben geen homo" of "mijn uitgang blijft een uitgang"...
Laat ik het zo zeggen; je weet niet wat je mist! Een vinger is lekker, een voorbind is heel lekker, en een echte lul is het helemaalEn als dat nog niet genoeg is, een handje kan ook heeel lekker zijn
En een orgasme krijgen terwijl je prostaat geprikkeld wordt is wel zo intens...ik kan dan vaak niet meer op mijn benen blijven staan
![]()
Als alle mannen nou eens wat verder keken dan hun neus lang was, en dat macho gedrag even overboord zetten, dan zouden ze merken dat er heel wat meer te beleven was op sexgebied.
En het leuke eraan is, dat mijn vrouw er ook nog eens bloedgeil van wordt als ze zoiets ziet gebeurenquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:33 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
Ha, een man die zich niet perse hoeft te bewijzen en gewoon doet waar ie zin in heeft
* James1988 is jaloersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef lord_sylus het volgende:
ik moet zeggen sinds ik hier laatst iets poste hebben we ondertussen een voorbind dildo gekocht, zelfde formaat (ongeveer) als mijzelf...
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM lekker dat dat is
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:37 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
Whahadat lijkt me ook niet... maar de 2e date kan wel toch
Het is dat je het zelf zegt; een handje kan ook heel lekker zijn (maar is dat meestal niet).quote:Op maandag 7 april 2008 19:08 schreef bsp het volgende:
Laat ik het zo zeggen; je weet niet wat je mist! Een vinger is lekker, een voorbind is heel lekker, en een echte lul is het helemaal .En als dat nog niet genoeg is, een handje kan ook heeel lekker zijn
Je houdt je handen liever bij mij? Wat liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef lucithai het volgende:
[..]
In het algemeen hou ik liever mijn handen bij James, want die heeft ook aandacht nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |