quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef firestorm_99 het volgende:
er zijn helaas te weinig vrouwen die daar de lol van inzien
mijn vriendin wil wel eens stiekem een vingertje ergens in steken zo rond het klaarkomequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:05 schreef Ricky10 het volgende:
Ik heb zelf een hetero relatie.
Heb het wel eens geprobeerd met mijn vriendin.
Als het rustig aan en met beleid word gedaan is het heerlijk.![]()
Je prostaat word dan heerlijk geprikkeld.
We doen het nu wel vaker.
Je krijgt er heus geen homo gevoelens bij hoor.![]()
daar kan je allebei heerlijk van klaarkomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:33 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn vriendin wil wel eens stiekem een vingertje ergens in steken zo rond het klaarkome
![]()
![]()
en een voorbind dildo is wel een stiekeme fantasietje
en bij een vrouw?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het echt nasty
geen idee why
dan doe je datquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Lovechild het volgende:
Mijn geliefde is ook nogal "anaal-minded" en hij zou ook wel willen dat ik hem met een voorbinddildo nam. Maar hoe open ik er verder ook over ben, dit is toch een puntje wat ik niet snel in vervulling zie gaan. Ik weet niet goed wat me er nou niet in aanstaat. Terwijl hem nemen met een vibrator iets is waar ik nou weer geen moeite mee heb![]()
re·tar·de·ren (ov.ww.)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef oddman het volgende:
Ach.
Ik ben ook van het 'alles een keer proberen' maar mijn vriendin is anaal geretardeerd. Dan houdt het wel zo'n beetje op.
Nee, dat is inderdaad de correcte betekenis. Het is 'vertraagd' in de figuurlijke zin; een vagelijk Freudiaans aandoende uitdrukking die eigenlijk een contaminatie is van 'anale fase' en 'mentale retardatie', wat zo veel betekent als achterlijkheid.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:46 schreef Angst het volgende:
[..]
re·tar·de·ren (ov.ww.)
1 vertragen
wat mis ik nou
want zo slecht is me nederlands nou ook weer niet. of moet ik in een medisch woordenboek zoeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |