ik denk dat een beetje optimistisch is, vrouwen doen soms ook dingen puur om hun vent te plezieren (en dat plezieren kan op zich ook leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 11:11 schreef Aventura het volgende:
Rare stelling, als vrouw doe je in de eerste plaats aan anale seks omdat het voor jou lekker is, niet omdat je vent het zo graag wil. Laat staan dat je het hem ' betaald' wilt zetten door hem met een voorbinddildo te pakken
Nee hoor... ik wordt niet gepenetreerd... ik penetreer zelf!!quote:
Wowquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef treintje75 het volgende:
Gister 2 verschillende voorbind dildo's besteld (1 latex slip met dildo en 1 met 3 verwisselbare dildo's).
Zojuist binnengekomen en heb ze gelijk even voor gedaan om te zien of het past en dat was het geval:-)
Van het weekeinde dus weer wat om uit te proberen met mijn vriend :-)
ff opfrissenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Molluck het volgende:
Elke keer als ik dit topic in mijn MyAT zie vraag ik me weer af hoe het daar terecht is gekomen EN hoe het komt dat het nog steeds actief is
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Molluck het volgende:
Daar heb je toch niets aan? Een man kan niet klaarkomen van het anaal genomen worden en de vrouw voelt ook weinig aan haar plastieken dildo
Ik wordt nooit met dtquote:Op maandag 18 juni 2007 15:44 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Nee hoor... ik wordt niet gepenetreerd... ik penetreer zelf!!
Jezus zeg, liepen er maar meer dames rond zoals jij!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef treintje75 het volgende:
Gister 2 verschillende voorbind dildo's besteld (1 latex slip met dildo en 1 met 3 verwisselbare dildo's).
Zojuist binnengekomen en heb ze gelijk even voor gedaan om te zien of het past en dat was het geval:-)
Van het weekeinde dus weer wat om uit te proberen met mijn vriend :-)
Vooral die laatste! ben benieuwd hoe een vrouw dat ervaart!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef timeloop het volgende:
[..]
Jezus zeg, liepen er maar meer dames rond zoals jij!
Normaal gesproken zijn vrouwen niet zo inventief en impulsief.
Keep up the good work! (en laat ons even weten hoe het was....)
Logisch toch. Daar is dat gat ook niet voor bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef ScofieldM het volgende:
Wel eens gedaan met m'n vriendin maar op de een of andere manier voelt het niet 'natuurlijk',
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Asics het volgende:
mijn anus daar blijft iedereen van af.
Inderdaad ik heb geen homosexuele gevoelens.. ik wordt niet warm of koud van mannen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mannen die zich laten nemen door een voorbind-dildo en dan erbij zeggen dat ze ABSOLUUT geen homosexuele gevoelens hebben![]()
ik zou daar ook geen probleem mee hebben hoor... je moet een beetje openstaan voor je medemensen.:Dquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:18 schreef purplerose het volgende:
Ik zou er geen problemen mee hebben als mijn partner zich anaal zou willen laten nemen met een strapon![]()
Als je paar vingers in je kont lekker vindt dan zal je die strapon ook wel geil vindenen zoniet? Dan toch!
![]()
Zonder sexuele lust gevoelens is het inderdaad niet lekker, maar op een of andere wonderbaarlijke manier als je de belofte hebt van een stevige orgasme met een heet vrouwke.... da is alles lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef Webdesign21 het volgende:
De vinger van de vrouwelijke dokter werd laatst in mijn kont gedrukt toen ik buikgriep had, voelde vreselijk aankan me niet voorstellen dat het zonder buikgriep zo'n genot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |