Er wordt toch ook niet gezegt dat jij het fijn moet vinden, Maar laat ieder lekker in zijn waarde die het wel fijn vind.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Barbapapamama het volgende:
Gatver, een paal in je reet dat kan toch niet fijn zijn.
Daar komt stront uit hoor..

Ik ben het eens met hem hoor. Ik kan best begrijpen dat hij geen paal in zijn reet gedouwd wilt krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef GBokkie het volgende:
Misschien is barbapapamama iemand die het zelf wel wilt, maar niet durft toe te geven.....
Er komt idd stront uit... maar dat wil niet zeggen dat er niet iets anders in kan
En zoals Petje Pitamientje ooit zei:
"stom he, ik vind het gewoon lekker"

Er is toch ook niemand die zegt dat hij het moet doen ??? dat zie ik nergens staan, maar veroordeel een ander dan niet, van dit of datquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben het eens met hem hoor. Ik kan best begrijpen dat hij geen paal in zijn reet gedouwd wilt krijgen.

Hier ben ik het mee eens. En voor anale sex altijd ff spoelen. ;-)quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef GBokkie het volgende:
Misschien is barbapapamama iemand die het zelf wel wilt, maar niet durft toe te geven.....
Er komt idd stront uit... maar dat wil niet zeggen dat er niet iets anders in kan
En zoals Petje Pitamientje ooit zei:
"stom he, ik vind het gewoon lekker"

ik ook. voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:01 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ik als man ben al genomen door mijn vriendin!

Ik dacht dat het doel van dit topic was je mening te geven? Nou, ik geef mijn mening, mij lijkt het ranzig en pijnlijk. Waar zie je me veroordelen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:56 schreef happyliving het volgende:
[..]
Er is toch ook niemand die zegt dat hij het moet doen ??? dat zie ik nergens staan, maar veroordeel een ander dan niet, van dit of dat

Lekker vies is niet smerig.quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |