Snap die hint nou eens, je wordt genegeerd..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef DamzkoO het volgende:
Wat slecht zeg! Probeer ik net een collega aan de andere kant van het gebouw te bellen om wat te vragen, neemt ie niet op.
Stuur een mail, wordt niet eens gelezen.
Loop ik vervolgens naar 'm toe, blijkt dat hij geen moer aan het doen is, gewoon lekker internetten en z'n telefoon mààr blijven rinkelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Snap die hint nou eens, je wordt genegeerd..
Hij had geen pauze, iedereen heeft zo zn vaste tijden om te gaan pauzeren en zo laat was het nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef The_Terminator het volgende:
Had die collega niet toevallig pauze![]()
Als ik pauze heb ga ik ook relax internetten, en laat ik de telefoon voor wat het is![]()
Dan mag je niet meelullen? Zieligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef G-string het volgende:
Er zijn in ons bedrijf vrijdag 's middags maar twee onderwerpen bespreekbaar:
Tieten en bier.
Leuk als je de enige vrouw op de verdieping bent...![]()
Je moet niet zo moeilijk doen.... gewoon je tieten laten zien terwijl je je collega's trakteert op een aantal kratjes bier....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef G-string het volgende:
Er zijn in ons bedrijf vrijdag 's middags maar twee onderwerpen bespreekbaar:
Tieten en bier.
Leuk als je de enige vrouw op de verdieping bent...![]()
Ow, dus dát proberen ze te bereiken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet niet zo moeilijk doen.... gewoon je tieten laten zien terwijl je je collega's trakteert op een aantal kratjes bier....
Heb je nou niets over voor je collega's
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef G-string het volgende:
[..]
Ow, dus dát proberen ze te bereiken?![]()
Sorry hoor, ben ook een beetje blond.
Ik zal ze strax eens lekker verwennen op de afdeling...![]()
Niet op het kopieer-apparaat gaan zitten he!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef G-string het volgende:
Hij neemt niet op want hij weet toch dat je nix doet op je werkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:31 schreef DamzkoO het volgende:
Wat slecht zeg! Probeer ik net een collega aan de andere kant van het gebouw te bellen om wat te vragen, neemt ie niet op.
Stuur een mail, wordt niet eens gelezen.
Loop ik vervolgens naar 'm toe, blijkt dat hij geen moer aan het doen is, gewoon lekker internetten en z'n telefoon mààr blijven rinkelen![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij neemt niet op want hij weet toch dat je nix doet op je werk
Waar werk jijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:16 schreef G-string het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |