Hij mist altijd het uurtje van de spelling.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:31 schreef Scorpie het volgende:
na 1 zin stopte ik met lezen. On-be-grijpelijk dat jij uberhaupt op school zit.
Volgens mij ben jij niet vaak op school geweest of welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:27 schreef Zeppieleddelin het volgende:
zo wtf gek :S ik kmo wel ns te laat je weet maarja nu zeggen ze zo van ja je ebnet altijd te laat dus omet je anblijven en gaan we je ouders belllen :S:S:S WTFFF mijjn ouders????? Asl mn moeder dit hoor T:S dn ben ik vet d elul :S ik zit nu op school maar heb echt geen zin om naar huis te gaan :S: ik ben vet de lul door die kutschool :S:S:(
![]()
dus KUTHSOCOL![]()
:R:R:R
Het Nederlands ging hem iig niet zo goed afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik jou was het schoolgeld terug vragen...
Is duidelijk nergens goed voor geweest...
Waar slaat dat nou weer op?? Hij heeft het over zijn "moeer" en jij begint over de Islam?quote:
Goedzo! Ik hoop dat je het hard te verduren krijgt!quote:
FUCKKK OYUUU! k ga vanavond gewoon uti hooro :Squote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:35 schreef kippiej het volgende:
[..]
Goedzo! Ik hoop dat je het hard te verduren krijgt!
Echt gast, vraag je geld terug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:37 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
FUCKKK OYUUU! k ga vanavond gewoon uti hooro :S
Jij gaat ook iedere dag, ook al mag je niet van je moeder! Want ja.. Dalijk word je vriendin gepaald!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:37 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
FUCKKK OYUUU! k ga vanavond gewoon uti hooro :S
De rest van z'n 'zorgen' had ie al vermoordquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef -AnneX- het volgende:
misschien vermoord je moeder je wel als ze het hoort?
weer een zorg minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |