abonnement Unibet Coolblue
pi_519034
HERFST

die eikels van Tweakers zijn geariveerd....

Deze post is zorgvuldig na gekeken en stom genoeg bevonden om gepost te mogen worden
  maandag 4 december 2000 @ 22:58:08 #2
7926 zRk
4 President
pi_519046
grapjas...

Maar hier heb je wel een statement. Ik kom met slecht weer naar binnen en ga achter m'n pc zitten. Jij zit er het hele jaar achter... pfff, tweakertje

FOK OF met Tweakers & FOKKERS !
pi_519049
rennun!!!
Just say hi!
pi_520579
Herfst? Volgens mij loop je wat achter....
pi_520601
De winter is weer in het land lalalala
pi_520618
van de herfts wordt je trouwens ook ziek, van tweakers ook

what a resemblance

pi_521063
welke winter en herfst was het allang... naja not 4 real maar zo ziet het er uit
Just say hi!
  dinsdag 5 december 2000 @ 13:18:13 #8
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_521288
Hey! Het onzinforum is weg op GoT, dacht ik toen ik vandaag op gathering.tweakers.net ging kijken. Jammer, en meteen daarna dacht ik: wel logisch, tweakers.net is niet echt een plek voor al die onzin, hoewel het vaak wel leuk en gezellig was. Fok! zou eigenlijk een veel betere plek zijn omdat dat een 'algemene niewssite' is. (OK OK, ik moet toegeven sommge mensen/topics WIL je niet op je forum, ook fok! niet(of zeker fok! niet)) Ik kan me enige hostility tegen tweakers dan ook wel indenken hier... maar goed je moet toch toegeven dat dit een betere plek voor een onzinforum is dan tweakers...
Ik heb weleens gedacht: waarom voegen ze dat niet samen als een grote site. (fokzine en tweakers bedoel ik) dat je gewoon eerst eensoort fokzine ziet, maar dat er ook een tabblad is waardoor je al je nerdnews ala tweakers.net kunt zien. Ik denk dat het gewoon een beetje wennen voor iedereen is maar alles bij elkaar zijn we wel allemaal gezellige Hollanders. (Nederlanders, sorry, straks jaag ik nog mensen tegen mij in het harnas.)
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')