Man dat is niet de issue hierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef sandermans het volgende:
Je hebt er zelf voor gekozen om een motor te kopen en geen auto?
Jawel, wie A zegt moet ook B zeggenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef sandermans het volgende:
Je hebt er zelf voor gekozen om een motor te kopen en geen auto?
Tuurlijk wel had je maar slimmer moeten zijn, regen is niet van de laatste tijd ofzoquote:
Ik heb al met -10 die afstand gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:20 schreef sandermans het volgende:
Weet ik.. dus als ze zou zeggen 'moet ik je komen halen' zeg je nee want het gaat om het idee.
Kerel, waar zeur je dan over, je wil niet opgehaald worden, je wil het alleen horen.
Jaag er dan gewoon heen als je zo'n stoere motorrijder ben, als je goede kleding hebt scheelt dat al een hoop
Edit:
wat voor motor heb je?
Je vriendin ook in d'r wagen dus start die motor nou maar!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef dvdk het volgende:
Ik kan wel doodgaan aan longontsteking of vallen door aquaplanning en door een vrachtwagen platgereden worden.
longontsteking krijgen in een lekkere droge verwarmde auto lijkt me nogal moeilijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je vriendin ook in d'r wagen dus start die motor nou maar!![]()
Onderschat een kapotte airco niet!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:27 schreef dvdk het volgende:
[..]
longontsteking krijgen in een lekkere droge verwarmde auto lijkt me nogal moeilijk!
125 km's wanneer de temperatuur rond het vriespunt ligt (en dan is de gevoelstemperatuur dus nog lager) op de motor is ook niet weinig gevraagd lijkt mequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:27 schreef sandermans het volgende:
Oke, maar vind je het niet een beetje veel gevraagd om je vriendin 250km voor jou te laten rijden, en dan moet je ook nog terug!
Ik snap het wel van jou kant hoor, maar snap jij het van háár kant?
Als je het aanbod toch niet zou accepteren snap ik niet dat je hier zit te klagen dat ze het niet aanbiedt. Waarschijnlijk kent ze je goed genoeg om dat te weten en is ze een stuk functioneler dan jij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:30 schreef dvdk het volgende:
natuurlijk zou ik haar dat nooit laten doen voor me maar het gaat om het principe dat je het aanbiedt
Ok dus volgens jou idee is voorspel en uit eten gaan etc toch niet nodig want het komt op neuken neer...wel een relaxte filosofiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als je het aanbod toch niet zou accepteren snap ik niet dat je hier zit te klagen dat ze het niet aanbiedt. Waarschijnlijk kent ze je goed genoeg om dat te weten en is ze een stuk functioneler dan jij.![]()
Het is aquaplaning. Het is niet iets wat doorgaans in iemands planning zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef dvdk het volgende:
Ik kan wel doodgaan aan longontsteking of vallen door aquaplanning en door een vrachtwagen platgereden worden.
Ik snap wel dat motor rijden op het moment niet zo leuk is als in de zomer.quote:125 km's wanneer de temperatuur rond het vriespunt ligt (en dan is de gevoelstemperatuur dus nog lager) op de motor is ook niet weinig gevraagd lijkt me
Maar zij weet niet dat jij het aanbod toch niet aanneemt, stel jij zegt ja, dan kan zij weer een middag lekker gaan autorijden.quote:En zoals ik al eerder zei, natuurlijk zou ik haar dat nooit laten doen voor me maar het gaat om het principe dat je het aanbiedt, en daardoor laat je zien dat je 'cared'...
snap je...als je dan zegt van "oh dan kom je morgen toch" dat is niet 'caren'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |