Hey, Buzzer, bedankt, die had ik ook al gevonden, maar is nogal prijzigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:07 schreef buzzer het volgende:
http://tickets.klm.com/d/(...)rijk/Tickets_Nantes/
Hey. Ik heb net die luitjes van de Thalys maar gewoon even gebeld, en ze hadden idd nog plekken over! Maar als ik via internet wilde reserveren (wat ik normaalgesproken altijd doe) kon dat ineens nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
Helemaal volgeboekt? Ze hebben bijna altijd nog wel plekken over, al is het maar in de eerste klas. Anders kan je met de Beneluxtrein naar Brussel gaan en vanaf Brussel met de Thalys naar Parijs. Of je neemt vanuit Antwerpen de trein naar Lille en vandaar richting Parijs en Nantes. Vanaf Brussel zijn overigens nog kaarten te koop.
Vanaf Paris Nord neem je natuurlijk de metro naar Paris Montparnasse en vandaar de TGV naar Nantes. Leuke route, heb hem zelf ook gedaan. Jammer dat ie maar tot Angers 300 rijdt.
Cool! Moet je voor de TGV in Nantes ook reserveren? (ga er wel van uit) En waar kan ik dat doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef Jaguarized het volgende:
Zorg wel dat je genoeg tijd hebt tussen beide verbindingen. De rit van Nord naar Montparnasse is lang en je moet als je in het metrogedeelte van Montparnasse bent nog een hele meuk aan trappen en roltrappen op.
En weer bedankt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:26 schreef Jaguarized het volgende:
Je bedoelt voor het traject Montparnasse - Nantes? Ja die hebben net als de Thalys een zitplaatsreserveringssyteem (leuk scrabble woord). Je kan tickets van tevoren kopen via www.sncf.com (links onderin nederlandse taal) maar ik weet niet of je dat ticket kan uitprinten.
vorig jaar kostte me dat ongeveer 3 kwartier..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef Seneca het volgende:
[..]
En weer bedankt!Nog een laatste vraag: HOE lang is het Traject Nord - Montparnasse ongeveer?
'Alleen maar' eerste klas? Dat is het meest luxe compartiment, vrint.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
Helemaal volgeboekt? Ze hebben bijna altijd nog wel plekken over, al is het maar in de eerste klas. Anders kan je met de Beneluxtrein naar Brussel gaan en vanaf Brussel met de Thalys naar Parijs. Of je neemt vanuit Antwerpen de trein naar Lille en vandaar richting Parijs en Nantes. Vanaf Brussel zijn overigens nog kaarten te koop.
Vanaf Paris Nord neem je natuurlijk de metro naar Paris Montparnasse en vandaar de TGV naar Nantes. Leuke route, heb hem zelf ook gedaan. Jammer dat ie maar tot Angers 300 rijdt.
Alleen maar? Waar heb ik die woordcombinatie getypt, vrind?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
'Alleen maar' eerste klas? Dat is het meest luxe compartiment, vrint.
Ik lees te snelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen maar? Waar heb ik die woordcombinatie getypt, vrind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |