abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35178667
Hallo allemaal,

Even een vlugge vraag.

Ik moet morgen op een of andere manier in Nantes, Frankrijk zien te komen. Normaal gesproken zou ik hier heen gaan met de Thalys, maar die is dit keer al volgeboekt.

Weet een van jullie een handige manier om daar morgen alsnog te komen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:07:38 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35178796
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35178877
quote:
Hey, Buzzer, bedankt, die had ik ook al gevonden, maar is nogal prijzig

Heb je niets goedkopers voor me
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_35178899
Helemaal volgeboekt? Ze hebben bijna altijd nog wel plekken over, al is het maar in de eerste klas. Anders kan je met de Beneluxtrein naar Brussel gaan en vanaf Brussel met de Thalys naar Parijs. Of je neemt vanuit Antwerpen de trein naar Lille en vandaar richting Parijs en Nantes. Vanaf Brussel zijn overigens nog kaarten te koop.

Vanaf Paris Nord neem je natuurlijk de metro naar Paris Montparnasse en vandaar de TGV naar Nantes. Leuke route, heb hem zelf ook gedaan. Jammer dat ie maar tot Angers 300 rijdt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_35178900
Liften!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:15:56 #6
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_35178966
Gewoon met de auto?
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_35178990
Vanaf Amsterdam staat op de website dat ie is volgeboekt zie ik idd. Vanaf Brussel, ticket uitgifte in Brussel (weet niet hoe dat gaat..), kost een kaartje 74,50, enkel.
pi_35179000
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
Helemaal volgeboekt? Ze hebben bijna altijd nog wel plekken over, al is het maar in de eerste klas. Anders kan je met de Beneluxtrein naar Brussel gaan en vanaf Brussel met de Thalys naar Parijs. Of je neemt vanuit Antwerpen de trein naar Lille en vandaar richting Parijs en Nantes. Vanaf Brussel zijn overigens nog kaarten te koop.

Vanaf Paris Nord neem je natuurlijk de metro naar Paris Montparnasse en vandaar de TGV naar Nantes. Leuke route, heb hem zelf ook gedaan. Jammer dat ie maar tot Angers 300 rijdt.
Hey. Ik heb net die luitjes van de Thalys maar gewoon even gebeld, en ze hadden idd nog plekken over! Maar als ik via internet wilde reserveren (wat ik normaalgesproken altijd doe) kon dat ineens niet

Anyway, bedankt voor de tip! Ik wist niet dat er een TGV verbinding was tussen Parijs en Nantes (ben vaker in Parijs geweest, maar niet in Nantes).

Probleem opgelost! Vriendelijk bedankt allemaal!

Slotje
pi_35179118
Zorg wel dat je genoeg tijd hebt tussen beide verbindingen. De rit van Nord naar Montparnasse is lang en je moet als je in het metrogedeelte van Montparnasse bent nog een hele meuk aan trappen en roltrappen op.
pi_35179135
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef Jaguarized het volgende:
Zorg wel dat je genoeg tijd hebt tussen beide verbindingen. De rit van Nord naar Montparnasse is lang en je moet als je in het metrogedeelte van Montparnasse bent nog een hele meuk aan trappen en roltrappen op.
Cool! Moet je voor de TGV in Nantes ook reserveren? (ga er wel van uit) En waar kan ik dat doen?
pi_35179163
Je bedoelt voor het traject Montparnasse - Nantes? Ja die hebben net als de Thalys een zitplaatsreserveringssyteem (leuk scrabble woord). Je kan tickets van tevoren kopen via www.sncf.com (links onderin nederlandse taal) maar ik weet niet of je dat ticket kan uitprinten.
pi_35179214
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:26 schreef Jaguarized het volgende:
Je bedoelt voor het traject Montparnasse - Nantes? Ja die hebben net als de Thalys een zitplaatsreserveringssyteem (leuk scrabble woord). Je kan tickets van tevoren kopen via www.sncf.com (links onderin nederlandse taal) maar ik weet niet of je dat ticket kan uitprinten.
En weer bedankt! Nog een laatste vraag: HOE lang is het Traject Nord - Montparnasse ongeveer?
pi_35179328
In tijd? Volgens de RATP website ben je 23 minuten onderweg maar dat haal je nooit. Ik ben meer dan een uur onderweg geweest incl wandelingen. Je pakt de nummer 4 metro richting Porte d'Orleans. Deze brengt je zonder overstap van Nord naar Montparnasse. In de Thalys kan je overigens al een metrokaartje kopen. 2 euro kost dat volgens mij. Scheelt je wachten in de rij. Tevens proberen mensen je valse kaartjes te verkopen rondom de kaartautomaten.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:36:51 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35179337
oke
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:38:13 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35179364
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:28 schreef Seneca het volgende:

[..]

En weer bedankt! Nog een laatste vraag: HOE lang is het Traject Nord - Montparnasse ongeveer?
vorig jaar kostte me dat ongeveer 3 kwartier..
pi_35179502
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:

'Alleen maar' eerste klas? Dat is het meest luxe compartiment, vrint.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_35179532
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef thefunny het volgende:

[..]

'Alleen maar' eerste klas? Dat is het meest luxe compartiment, vrint.
Alleen maar? Waar heb ik die woordcombinatie getypt, vrind?
pi_35182801
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Alleen maar? Waar heb ik die woordcombinatie getypt, vrind?
Ik lees te snel
Sorry.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:06:39 #19
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35183507
Auto, last-minute, andere internationale trein, je bent gewoon te laat?
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')