Neuken ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:03 schreef T1andonly het volgende:
Ja slapen dat zou wel een goed plan zijn...
hoelaat ga je vliegen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorgen! Hier al iemand wakker?
Even shift geruild(had anders pas hier rond 10uur NL tijd geweest), want moet vanmiddag vliegen..![]()
hoe komt t?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat ga je vliegen?
en leven?voel me een heel ander mens dan gister, helemaal Yuppie
Leven?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat ga je vliegen?
en leven?voel me een heel ander mens dan gister, helemaal Yuppie
Hier is een klein beetje leven op het forum. Waarschijnlijk hebben vele een late nacht gehad..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:51 schreef liefie_ het volgende:
laat hier alsjeblief leven zijn!!
ik verveel me dood!
ik ben bij een vriendin (sliep daar na t stappen) heb wel getelt anderhalf uur geslapen en nu ben ik klaar wakker en die muts ligt nog in een vreselijke coma!!!!
tikje saai
(wel slim van haar hoor... wou dat ik nog sliep haha)
weet ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hier is een klein beetje leven op het forum. Waarschijnlijk hebben vele een late nacht gehad..
Hoezo kan je niet slapen?
Herkenbaar. heb ik ook. Tis altijd ff wennen om met iemand een bed te delen. Warmte, beweging van een ander(en ongewenst betast worden, in jouw gevalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik niet
te veel last van mn keel denk ik... plus dat je dan in een ander bed ligt en iemand telkens denkt dat je dr knuffelbeer bent of zo haha
slaap vanmiddag of zo wel ff bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |