he tyfe opquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom dat dan he jong ? jong zeg
Garequote:
daar waren we al 2 weken mee bezig, als je het niet door hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik voel binnenkort een Negeer-Maaikuul-voor-altijd-actie aankomen..
Zoals ik al zei jongeman: je jaloezie is grootquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik word ook een beetje gek van die Maaikuul Hype, al die domme breezersletjes op fok die maaikuul aan het verheerlijken zijn moeten achter slot en grendel.
Ik voel binnenkort een Negeer-Maaikuul-voor-altijd-actie aankomen..
Maar tegelijkertijd reageer je in elk topic dat ******** opentquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar waren we al 2 weken mee bezig, als je het niet door had
heb je mij de afgelopen weken ook maar 1x op maikuuul zien reageren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:28 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd reageer je in elk topic dat ******** opent
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:29 schreef Sysox het volgende:
Maikuuul mag ik je batsen?
Nee ze is naar zoeen show van falconfmquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef Sysox het volgende:
je moeder is toch zo loops als een krolse kat, dus zeg het nou maar.
Wtf is een dp ? en trouwens in welk topic zei ik dat ook alweer van: ik ben stoer dat ik maikuuuls naam noem ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:33 schreef Sysox het volgende:
d'r laten dp'en door 2 straatnegers?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:15 schreef mcDavid het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Wat leuk joh!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee ze is naar zoeen show van falconfm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |