Mini meet?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:59 schreef Troel het volgende:
Diezelfde dag is er overigens nog een FOKmeet die daar uitkomt, dus Anitra kan misschien met mij meerijden (afhankelijk van de tijden enzo)
Ik ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef moussy het volgende:
[Tenzij er betere opties zijn. Ik weet niet of er ouders zijn die alleen voor een bakkie koffie met hun kroost naar Austerlitz willen crossen.]
Ik iig niet
Niet van OUD, maar ergens anders vanquote:Op maandag 22 mei 2006 12:15 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Mini meet?
De picknick-meet is toch een week later of ben ik gek?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W ~ H ~ T
Oeh dat zou helemaal super zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 11:59 schreef Troel het volgende:
Diezelfde dag is er overigens nog een FOKmeet die daar uitkomt, dus Anitra kan misschien met mij meerijden (afhankelijk van de tijden enzo)
Dat is een hele goeie jaquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef cyberrobin het volgende:
Nog een paar daagjes, ligt het alleen aan mij of kan ik niet echt terugvinden waar we precies afspreken (gewoon bij die speeltuin?) en hoe laat?
![]()
Eens.... en aangezien Ron er al geweest is heeft die wellicht een voorzet waar we elkaar treffen????quote:Op maandag 22 mei 2006 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie jaIk heb het een tijdje niet zo gevolgd, maar ik kom nog steeds...wil wel ff weten welke kindertjes ik dan op de foto ga zetten, vóór ik door niet FOKkers uitgescholden wordt ofzo
Maw...tijd en plaats zou wel handig zijn
Nou, Rewimo komt om 11:00 uur hierheen, en daarna gaan we allebei met eigen auto naar Driebergen. We moeten daar om 13:00 uur zijn. Ik weet niet hoe laat deze meet begint?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Oeh dat zou helemaal super zijn
eerst maar kijken wat het weer doet, ben iet wat verkouden geworden door mijn Bruce-reisje![]()
Ik zal em eens een virtuele por gevenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:27 schreef diedrick het volgende:
[..]
Eens.... en aangezien Ron er al geweest is heeft die wellicht een voorzet waar we elkaar treffen????
AUW! Wat mot je, mensch?quote:
Nou waar en hoe laat verzamelen we precies?quote:
Ah, bon.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou waar en hoe laat verzamelen we precies?
Kinderen die naar de speeltuin mogen zijn vroeg wakkerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, bon.![]()
Nou, euh: bij de speeltuin. Die ligt aan de provinciale weg. Op de website staat een prima-route beschrijving. Parkeren is gratis (of zoals de lokale parkeerboer het zei: "dat laat ik over aan Uw eigen beleefdheid") en er is ruimte zat.
Tijd: ik dacht aan iets van 11 uur, half 12? Ik heb geen flauw idee hoe laat de gemiddelde OUDer/FOTer van plan is om te vertrekken eigenlijk.Doe es wat hints?
Zet een groot bord FOK! neerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kinderen die naar de speeltuin mogen zijn vroeg wakkerIk denk dat 11 uur een goeie tijd is, aangezien mensen met kinderen vaak weer op tijd naar huis willen om de regelmaat er toch een beetje in te houden.
Maaruh...verzamelen op de parkeerplaats? Is er niet een herkenbare picknickplek ofzo? Kunnen vroegkomers de kids alvast "loslaten"
De parkeerplaats ligt naast de speeltuin (of andersomquote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kinderen die naar de speeltuin mogen zijn vroeg wakkerIk denk dat 11 uur een goeie tijd is, aangezien mensen met kinderen vaak weer op tijd naar huis willen om de regelmaat er toch een beetje in te houden.
Maaruh...verzamelen op de parkeerplaats? Is er niet een herkenbare picknickplek ofzo? Kunnen vroegkomers de kids alvast "loslaten"
Ik loop dus zondag NIET in pak hequote:
Die compensatielens was van Sharkquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
Alleen P niet in pak en pea niet met die enorme lens
Nope, die laat ik thuis.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
Die compensatielens was van SharkEn die neemt-ie ongetwijfeld weer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |