Het is weekeind, en normaal beginnen FOT-meets zo rond een uur of 11-12. Zo ver was ik echter nog niet, ik heb bijvoorbeeld nog geen gelegenheid gehad om contact op te nemen met het bij de speeltuin gelegen restaurant. De ervaring leert dat men het graag wil weten als er een grote groep langskomt, i.v.m. de personele beztting. Om een idruk te krijgen van de hoeveelheid mensen ben ik dus eerst aan het inventariseren hoeveel mensen er van plan zijn te komen. Gelukkig hebben we nog ruim twee maanden de tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:58 schreef Jonnetje het volgende:
Hier ook maar even..
*subtiel schopje*
RonaldV aan hoe laat zat je trouwens te denken. Misschien is het wel handig om (rond) een bepaald tijdstip af te spreken?
(al is het gewoon maar als richtlijntje)
Ervaring is op FOT nooit een vereiste geweest (al kan ik me voorstellen dat sommigen onder de indruk raken van wat daar soms gepost wordt). Doe gewoon mee. Het is leuk, meestal heel gezellig, en je steekt er als amateur-fotograaf nog wat van op ook!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:21 schreef Miss_S het volgende:
Lijkt me erg leuk om mee te gaan
Altijd leuk om foto's van kinderen te maken jammer genoeg niet veel 'slachtoffers' in onze familie om te fotograferen
Alleen ben ik bang dat ik te weinig ervaring heb
Ik begrijp het probleem (ik heb zelf kinderen, al zijn die inmiddels wat ouder), maar er moeten mensen van redelijk ver komen (meer dan een een uur rijden), en om die een beetje beschaafde tijd om op te staan te geven beginnen we normaal rond 11-12 uur. Daarbij komt dat het grootste deel van de kinderen (zoals ik het hier kan overzien) boven de 4 jaar oud is, en er ook nog wat "grote kinderen" (lees: jonge volwassenen) aan willen schuiven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:35 schreef E.T. het volgende:
Ronald, ik denk dat 11 a 12 uur voor veel kinderen niet zo'n geschikt tijdstip is. De wat kleinere kinderen (tot een jaar of 3,5 meestal) slapen vaak aan het begin van de middag.
In dit geval zou ik de tijd dan ook rond een uur tien zetten als ik jou was (sorry voor de FOTters.. niet uitslapen dus)
Da's nou jammer...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef fraubitch het volgende:
schrap mij en mijn geliefde zusje maar van de lijst
ik ben dan niet in da buurt enzo![]()
vind mijn moeder vooral, weer geen foto's van steffiequote:
Meekomen jullie!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef Rvber het volgende:
Hier mijn twee dochters.
wel het een en ander bewerkt in photoshop.
(Isa)
[afbeelding]
(Meerte)
[afbeelding]
Omdat ik die dinsdag erna op vakantie gaquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Rvber het volgende:
RonaldV: Ik moet heel eerlijk vertellen dat ik ze niet gedwingen heb. (hahahaha)
Fr.Oosje: dank je wel
Puckzzz: wat bedoel je? ( Ik weet ineens niet zeker meer of ik wel kan.... was toch het laatste weekend van Mei? )
Zeg, wil je wel even positief denken!quote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga ook kijken of ik kan komen , wil eventueel wel onderdak bieden in de studio mocht de dag in het water vallen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:39 schreef Rvber het volgende:
Gisteren met mijn meisjes het park ingeweest. Zie hier de resultaten.
Ze zijn niet allemaal evenscherp op de ogen, maar ze zijn ook zo verschrikkelijk snel als ze het naar hun zin hebben![]()
(1)
[afbeelding]
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
(4)
[afbeelding]
waar vandaan moet je komenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:52 schreef Miss_S het volgende:
hoe moet je er trouwens met het ov komen?
of ben ik erg blond dat ik het niet kon vinden
Dat wordt een drukke bedoening al iedereen ook echt komt!quote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga ook kijken of ik kan komen , wil eventueel wel onderdak bieden in de studio mocht de dag in het water vallen.
je zou eventueel vanaf houten mee kunnen rijden , dus met trein naar houten , ligt op traject den bosch - utrechtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef Miss_S het volgende:
den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |