Nee hoor, jij was eerst. Ik dacht dat ik ergens las dat je wel op de fiets kon maar ik zag het niet goedquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Ireth het volgende:
Ik kom er wel hoor, en anders heb ik pech gehad
Jullie proppen je gewoon bij LadyS joh! Niet moeilijk doen!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was eerst. Ik dacht dat ik ergens las dat je wel op de fiets kon maar ik zag het niet goedWij zien wel hoe en of we er komen.
maar wij hebben wel een autostoeltje ja![]()
Ik schiet behalve op mijn kinderen ook op mijn vrouw hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Re het volgende:
kinderen is wel een van mijn favorieten om op de plaat ze zetten (schieten klinkt ook weer zo cru)
Ik heb medelijden met haarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik schiet behalve op mijn kinderen ook op mijn vrouw hoor!
Ik zei toch niet dat ik raak schoot?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik raak schoot?
Expres missen vergt oefeningquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je kan dus niet eens raak schieten
En jij hebt nog wel in het leger gezeten
Hij kan wel raak schieten want hij heeft immers kinderenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je kan dus niet eens raak schieten
En jij hebt nog wel in het leger gezeten
Ssssst...je mag niet offtopic hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij kan wel raak schieten want hij heeft immers kinderen
Mischien heeft ie er wel foto's van??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ssssst...je mag niet offtopic hoor
Die ga ik maken, komt goed!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
Iets met een lijst van deelnemers enzo??/
Dat heeft niets te maken met kinderfotografiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischien heeft ie er wel foto's van??![]()
![]()
![]()
Sport fotografie....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met kinderfotografieEn ik mag op de misschien-lijst, Ronald
Als het in utrecht blijft kom ik welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die ga ik maken, komt goed!
Ik moet alleen ff weten welke fotografen nou echt meedoen, en welke op de misschien lijst willen.
Als je het over de provincie hebt wel jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Als het in utrecht blijft kom ik wel![]()
Idd, ik bedoel de provincie ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je het over de provincie hebt wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |