Je kan altijd een van de fotografen in FOT vragenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh het lijkt me heel erg leuk!
Maar mijn dochters (1-eiige 2ling van 7) zijn echt in groot gezelschap ontzettend verlegen, willen dan ook níet op de foto. Ik heb nog een dochter, van 3. Eigenlijk wil ik gewoon een paar leuke foto's van ze. Ik weet gewoon dat zo'n meet totaal niets voor ze is. Is er een andere manier?
Toevallig?![]()
Dank je welquote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan altijd een van de fotografen in FOT vragenPea heeft toevallig net zoiets gedaan
[showcase]Zusjes
De bedoeling van de shoot is niet echt om ze laten poseren, maar om ze in die speeltuin een omgeving te geven waarin ze niet bezig zijn met de camera's. Als ze willen poseren is dat prachtig (ik neem mijn dochter van 9 ook mee, en die vind het wel leuk), maar ze kunnen net zo goed gefotografeerd worden terwijl ze het niet in de gaten hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Oh het lijkt me heel erg leuk!
Maar mijn dochters (1-eiige 2ling van 7) zijn echt in groot gezelschap ontzettend verlegen, willen dan ook níet op de foto. Ik heb nog een dochter, van 3. Eigenlijk wil ik gewoon een paar leuke foto's van ze. Ik weet gewoon dat zo'n meet totaal niets voor ze is. Is er een andere manier?
Toevallig?![]()
Ik neus even rond hier!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De bedoeling van de shoot is niet echt om ze laten poseren, maar om ze in die speeltuin een omgeving te geven waarin ze niet bezig zijn met de camera's. Als ze willen poseren is dat prachtig (ik neem mijn dochter van 9 ook mee, en die vind het wel leuk), maar ze kunnen net zo goed gefotografeerd worden terwijl ze het niet in de gaten hebben.
Maar je kunt het inderdaad ook proberen door gewoon een FOT-fotograaf direct te benaderen, of een oproep te plaatsen.
We doen het van harte hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Het lijkt míj ook heel erg leuk, maar ja, ik hoef dan ook niet op de foto
eh.. neuh.. bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We doen het van harte hoorJou op de foto zetten
![]()
quote:We denken dan aan ouders met kinderen van 2 jaar tot een jaar of 8-9
(al is die leeftijd geen harde eis) .
quote:
Wedden van nietquote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Ireth het volgende:
Dat gaat gewoon weer een [oud]meeting worden met her en der een fotograaf heb ik het idee!
Dank je voor de reclamequote:Op zondag 19 februari 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan altijd een van de fotografen in FOT vragenPea heeft toevallig net zoiets gedaan
[showcase]Zusjes
En weer één die over een jaar pro is geworden...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je voor de reclameNet een mailtje gehad
al 2 opdrachtjes trouwens nav de foto's van de zusjes![]()
Niks pro...mafkees...lol...Maar het is gewoon leuk als mensen je werk leuk vinden en ook een keer willenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En weer één die over een jaar pro is geworden...
als je ons nog maar kent dan
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je voor de reclameNet een mailtje gehad
al 2 opdrachtjes trouwens nav de foto's van de zusjes![]()
He ik wil met jullie mee rijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:11 schreef LadyS het volgende:
Hier ook een slachtofferAmber Jolie is dan bijna 2 (15 25 juli --> mag wel toch
)
Ireth, je kan ook met oons meerijden. Als Suus in een autostoeltje zit pas jij er nog makkelijk tussen![]()
Nee hoor, jij was eerst. Ik dacht dat ik ergens las dat je wel op de fiets kon maar ik zag het niet goedquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Ireth het volgende:
Ik kom er wel hoor, en anders heb ik pech gehad
Jullie proppen je gewoon bij LadyS joh! Niet moeilijk doen!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij was eerst. Ik dacht dat ik ergens las dat je wel op de fiets kon maar ik zag het niet goedWij zien wel hoe en of we er komen.
maar wij hebben wel een autostoeltje ja![]()
Ik schiet behalve op mijn kinderen ook op mijn vrouw hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Re het volgende:
kinderen is wel een van mijn favorieten om op de plaat ze zetten (schieten klinkt ook weer zo cru)
Ik heb medelijden met haarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik schiet behalve op mijn kinderen ook op mijn vrouw hoor!
Ik zei toch niet dat ik raak schoot?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat ik raak schoot?
Expres missen vergt oefeningquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je kan dus niet eens raak schieten
En jij hebt nog wel in het leger gezeten
Hij kan wel raak schieten want hij heeft immers kinderenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je kan dus niet eens raak schieten
En jij hebt nog wel in het leger gezeten
Ssssst...je mag niet offtopic hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij kan wel raak schieten want hij heeft immers kinderen
Mischien heeft ie er wel foto's van??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ssssst...je mag niet offtopic hoor
Die ga ik maken, komt goed!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
Iets met een lijst van deelnemers enzo??/
Dat heeft niets te maken met kinderfotografiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischien heeft ie er wel foto's van??![]()
![]()
![]()
Sport fotografie....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met kinderfotografieEn ik mag op de misschien-lijst, Ronald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |