Mijn briljante stelling, wat doe je..!?!?!quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1. Ik heb wel een koffer maar hier zit me accu en olie in, hier past dus niks in. En als ik boxen erin zou hebben dan heb ik mijn mp3 speuler van 4 gig die genot bied voor een paar uur muziek
Dik gepwnedquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn briljante stelling, wat doe je..!?!?! [afbeelding]
Daarom haat ik radio.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ofwel ?
Zoeen kutmensen die 100x per week naar hetzelfde liedje luisterenzoals fans van een muziekgroep. Oke 2x per dag naar hetzelfde liedje luisteren gaat nog, maar de hele dag is toch helemaal niet leuk ?
Ik zou kenker ziek worden als iemand dat zou doen.
Bij deze: fans van 1 band en geen andere, verbreed je horizonnetje en ga eens wat andere muziek luisteren jong
Dat kan helemaal niet :/ en btw wees eens ontopicquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tyf op Maikuuul.
Je moet ook geen radio luisteren maar TMF kijken gek, zoeen gaar is dat gepraat altijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:34 schreef THeeF het volgende:
[..]
Daarom haat ik radio.
Op stage staat Yorin FM en ELKE dag hoor ik dezelfde nummers... op sommige kun je de klok gelijk zetten..![]()
kelly clarkson word hier toch wel 3 of 4 keer per dag uitgemaakt voor vieze graftekkel bah wat een viswijf is datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef T3rr0r het volgende:
De cd van Kelly Clarkson wordt hier toch wel vaak een keer of 3,4 gedraaid
Al luister ik de hele dag Kinderen voor Kinderen. Dan nog heb je er geen flikker over te zeggen. Laat me raden, je hebt zeker ook penisnijd?quote:Bij deze: fans van 1 band en geen andere, verbreed je horizonnetje en ga eens wat andere muziek luisteren jong
Wtf is een penisnijd ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:16 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Al luister ik de hele dag Kinderen voor Kinderen. Dan nog heb je er geen flikker over te zeggen. Laat me raden, je hebt zeker ook penisnijd?
een penisnijd..quote:
antwoord :quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben best nieuw hier maar topic opener ben jij een autist??![]()
quote:
wel 35 keer een andere bank natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef MaddoxX het volgende:
Doe ik soms ookmaarja dan ga ik meestal op de bank ligge slapen
het blijft een topgozer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee want kijk he, met een brommer kan je naar nieuwe plekken rijde, met een liedje niet :x
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |