Huh, die begrijp ik niet helemaal Maikuuul. Het is al laat namelijk. Bedoel je dat ik die onwijze Fox graag wil checken, of dat ik de rotonde niet op durf te rijden als jij eraan komt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die in principe jeh kijk he: hij staat te wachten bij de rotonde, en dan als hij mij ziet aankomen blijftie stilstaan ?
Nee gek kijk he: zoeen gare gast komt aanrijden, ziet mij rijden en rijd vervolgens net voor me door. Of hij gaat opeens op de rem. Maar vrees niet, ik rijd altijd door op de rotondequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
[..]
Huh, die begrijp ik niet helemaal Maikuuul. Het is al laat namelijk. oO< Bedoel je dat ik die onwijze Fox graag wil checken, of dat ik de rotonde niet op durf te rijden als jij eraan komt?![]()
en nu in het nederlands graag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ofwel ?
Zoeen kutmensen die 100x per week naar hetzelfde liedje luisterenzoals fans van een muziekgroep. Oke 2x per dag naar hetzelfde liedje luisteren gaat nog, maar de hele dag is toch helemaal niet leuk ?
Ik zou kenker ziek worden als iemand dat zou doen.
Bij deze: fans van 1 band en geen andere, verbreed je horizonnetje en ga eens wat andere muziek luisteren jong
Jong ezel, jij bent de enige die met die reactie komt. Iedereen snapt het, dus wtfquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
en nu in het nederlands graag.
zoeen kutmensen ja ja
dan kan jij mooi mijn onderkant van me auto de volgende keer inspecteren ik rij altijd door, ik stop niet voor die kut brommersquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek kijk he: zoeen gare gast komt aanrijden, ziet mij rijden en rijd vervolgens net voor me door. Of hij gaat opeens op de rem. Maar vrees niet, ik rijd altijd door op de rotonde
Kutmuziek dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek kijk he, als ik thuiskom zet ik gewoon tmf op, als daar een gaar liedje op is switch ik naar mtv, als daar gare shit op is ga ik naar The Box. En ik luister ook gewoon naar vanallemaal soorten muziek op me pc van 50cent tot hardstyle
Ik heb zelf heel wat jaartjes brommer gereden, dus ik weet hoe 'kwetsbaar' jij bent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek kijk he: zoeen gare gast komt aanrijden, ziet mij rijden en rijd vervolgens net voor me door. Of hij gaat opeens op de rem. Maar vrees niet, ik rijd altijd door op de rotonde
Mensen die stoer doen terwijl ze niet eens een auto hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:04 schreef brood_korst het volgende:
[..]
dan kan jij mooi mijn onderkant van me auto de volgende keer inspecteren ik rij altijd door, ik stop niet voor die kut brommers![]()
Hans Teeuwen is en blijft lachen, zelfs als je Najib Amhali gewend bent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef Fokkedop het volgende:
jah, beter dan dat je kwijlend op een xylofoon staat te hengsten.
Jeh weet niet precies, meer zoeen meisjes muziekquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef De_Ananas het volgende:
Wat luistert je dinnetje?
Zo van die mênnus gays enzo zoals de backstreet boys?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh weet niet precies, meer zoeen meisjes muziekja weet ik veel hoe die allemaal heten
Nee gek, van dat ene van tegenwoordig. Weet niet preciesquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo van die mênnus gays enzo zoals de backstreet boys?![]()
Die wiggers? Die ik zo graag met een bevroren delleke mênnus hard op hun kop wil rossenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, van dat ene van tegenwoordig. Weet niet precies
Ga is iemand anders mênnus pestenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben best nieuw hier maar topic opener ben jij een autist??![]()
Wtf is een autist ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben best nieuw hier maar topic opener ben jij een autist??![]()
1. Ik heb wel een koffer maar hier zit me accu en olie in, hier past dus niks in. En als ik boxen erin zou hebben dan heb ik mijn mp3 speuler van 4 gig die genot bied voor een paar uur muziekquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef neo2000 het volgende:
En als je nou een radio in je brommer ingebouwd hebt..?En daar komt dan 150 keer per dag hetzelfde nummer op? En je "andere zender" knopjes zijn net zo verrot als de rest van je brommer en doen het dus ook niet meer. Wat dan..? Wat DAN? WAT DAN???
Aaaaarrrrrgh..! The agony..!
Als zijn brommer nou eens verbrandquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:45 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
En als de autoradio opeens verbrand ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |