Moet je je deuren maar open laten dan hoeven ze je ruiten niet in te slaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef junkiexp het volgende:
Kom ik vanmorgen bij me auto,is het slot geforceerd en hebben ze de ruit van de achterdeur aan de bestuurderdskant ingegooid.
Het enige wat ze mee genomen hebben is me radio en een pakje peuken.
Ik hoop dat ie stikt in zijjn shotje![]()
Hoi junkie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef junkiexp het volgende:
Kom ik vanmorgen bij me auto,is het slot geforceerd en hebben ze de ruit van de achterdeur aan de bestuurderdskant ingegooid.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef Catch22- het volgende:
zou je mij even willen uitleggen hoe je moet stikken in een shotje?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef junkiexp het volgende:
Bedankt voor de steun,ik voel me al een stuk beter
Ja, voor het zelfde geld had er een radio met een een pakje peuken gelegen op die droge rechthoek van 4 bij 1.75 op de parkeerplaats.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef splendor het volgende:
Wees blij dat de rest er nog stond.![]()
Moet je voor de lol eens opzoeken wat een criminele junk aan schade veroorzaakt in een jaar. Daarnaast veroorzaken zij veel andere ellende en overlast. Toch laat de overheid en justitie deze veelplegers rustig op straat rondlopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef junkiexp het volgende:
dat maakt voor sommige junks niet uit, schijnt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Moet je je deuren maar open laten dan hoeven ze je ruiten niet in te slaan![]()
eigen schuld dikke...
lul![]()
Zoek jij maar eens een garage in Rotterdam Centrumquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef The_Mavericks het volgende:
daarom heb ik voor mijn auto's een garage gekocht
Jeps 277 euroquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Roi het volgende:
Ken het, moet je ook nog ff een nieuw raampje kopen
Je moet niet alle junks over een kam scheren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef grindtegel het volgende:
[..]
dat maakt voor sommige junks niet uit, schijnt...
zelfs met briefje er op: DEUREN OPEN, ER IS NIKS TE VINDEN rammen ze nog de ruiten in
Maar ja, dan moet je ze wel eerst vangen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die aan spullen van andere komen, het beste is hun poten kapot slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |