erm, iedereen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:22 schreef Thy... het volgende:
Dat hele kut studiehuis kan je bij elkaar googlen, en je leert geen f*ck.
En ja, wie doet er dan ook frans ;-)
ik over een half jaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:27 schreef Kazu het volgende:
Frans
Ben ik blij dat ik daar van af ben zeg
wat is er niet logisch aan? Beetje kennis van die talen mag best van mij hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Mainport het volgende:
Ja, dan doe je gecombineerd NG en NT, heb je Frans en Duits in je pakket. Waar is de logica?
altijd tof om een andere vreemde taal te kennenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:28 schreef Mainport het volgende:
Ja, dan doe je gecombineerd NG en NT, heb je Frans en Duits in je pakket. Waar is de logica?
en nog eens 3 jaar extra is dus nog leerzamer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef Mainport het volgende:
Vooral als je beide talen al drie jaar in de onderbouw hebt gehad!
En daar is dus CM voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en nog eens 3 jaar extra is dus nog leerzamer.
1 jaar maar gelukkig, kuttaal...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en nog eens 3 jaar extra is dus nog leerzamer.
Als het je niet echt boeit, dan moet je idd geen frans2 of duits2 kiezen. Maar ik vind toch dat iedereen echt frans1 en duits1 moet doen. Hoort ook gewoon bij je algemene ontwikkeling, en het is ook nog eens best handig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |