bronquote:27-jarige Chinees is harigste man ter wereld
De meest harige man op aarde blijkt best de nodige aantrek te hebben bij de vrouwen. De 27-jarige Chinees Yu Zhenhuan werd gefotografeerd in een club, zijn hand rond een vrouw. Opmerkelijk voor iemand die door Chinezen als een van de grootste freaks van het land wordt gezien. Zhenhuan dacht daar ooit ook zo over, maar beschouwt zijn haren momenteel als een gave die hem van anderen onderscheidt.
Verschillende doktors zien mogelijkheden om het haar te verwijderen, maar daar wil Zhenhuan niets meer van weten. Wel liet hij in 2004 haar uit zijn oren verwijderen omdat die zijn hersens bereikten en zijn gehoor aantastten. Zhenhuan probeert aan de bak te komen als zanger en is naar eigen zeggen erg populair. "Op mijn zeventiende werd ik ontdekt en ging ik studeren op een kunstschool. Ik ben erg populair op het podium en ik treed overal op."
niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:54 schreef L-IS het volgende:
Heb wel eens iemand gezien met z'n hele gezicht onder het haar.. zo vet vind ik da nie![]()
Volgens mij valt dat best mee als je het goed wast.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:54 schreef L-IS het volgende:
??? Harigste man ???
Heb wel eens iemand gezien met z'n hele gezicht onder het haar.. zo vet vind ik da nie![]()
ja zo bedoelde ik het niet hequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee als je het goed wast.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaar dat we HarigeKerel niet meer zien, hij zit in China!.
mijn gedachtequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Yu Zhenhuan waits for an interview beside his hospital bed in Shanghai August 13, 2004. Yu, who is China's hairiest man, has 96 percent of his body covered with hair. The current Guinness record holders -- a pair of Mexican brothers -- have a record of 98 percent hair cover. Yu underwent ear surgery in Shanghai last week to remove hair that caused him to lose part of his hearing. The hirsute 26-year-old Yu, who uses the name 'woolboy' for his email, has hair all over his body, save the palms of his hands and the soles of his feet. He has an average of 41 hairs per 1 sq cm (.16 sq inch), a condition doctors term 'atavism'.
Hij heeft in ieder geval een harigere buik:quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
ze bedotten de boel.
't is gewoon een erg intelligente aap
Dat was ook wat ik hierbij dachtquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef jimjim1983 het volgende:
nou, hij zal het in ieder geval niet snel koud hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |