Je kan ook gewoon met je poten van andermans spullen afblijven he eikelquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Om je dóód te ergeren !!! Bij mij in de straat ligt een gebouw van het rode kruis waar cursussen enzo worden gegeven. Er hoort een parkeerplaats bij het gebouw waar de mensen hier uit onze straat NIET mogen parkeren. Vroeger mocht dat wel maar nu niet meer, de mensen die dat uit gewoonte toch deden kregen een bekeuring.
Maar het is dus wél regelmatig prijs, de hele straat vol met auto 's terwijl er bij hun nog volop plek is. Het gebouw ligt een stuk terug en is van de straat niet goed te zien.
Veel handiger om je auto meteen maar ff in straat te zetten ipv ff te kijken of je op die parkeerplaats terecht kunt. Maakt dat uit dat de bewoners dan niet meer kunnen parkeren en een heel blok moeten omrijden om in de straat hierachter terecht te kunnen. Omdat ZIJ niet op de parkeerplaats mogen dus.![]()
Ik was het daarnet zat en heb een paar oude lippenstiften opgezocht en alle onbekende auto 's op de achterruit van de tekst * ik ben een aso * voorzien![]()
Nou ja m'n stiften raakten op en de laatste exemplaren hebben alleen * aso * op de ruit staan.
Ben ik nu strafbaar ???![]()
Ik heb al heel vaak geklaagd en krijg dan te horen dat ze het de mensen zullen zeggen dat ze op de parkeerplaats moeten gaan staan. Dat gebeurt gewoon niet !quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met je poten van andermans spullen afblijven he eikel![]()
Ga dan klagen bij het rode kruis en niet aan iemand anders zijn auto zitten kutten idioot![]()
Bij ons in de straat trappen zonder enige reden spiegels van auto's, heeft me een paar week geleden iets van 200 euro gekost om het te laten repararen. Dat vind ik nog veel erger dan iets doen dat met een beetje water zo te verwijderen isquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met je poten van andermans spullen afblijven he eikel![]()
Ga dan klagen bij het rode kruis en niet aan iemand anders zijn auto zitten kutten idioot![]()
Geinig spelletje is dat hequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij ons in de straat trappen zonder enige reden spiegels van auto's, heeft me een paar week geleden iets van 200 euro gekost om het te laten repararen. Dat vind ik nog veel erger dan iets doen dat met een beetje water zo te verwijderen is
quote:Hobbies/interesses: lezen,domme mensen kijken,domme dingen zeggendomme dingen doen
Gaat om het idee niet? De volgende stap voor iemand anders is een kras op de auto van voor tot achter...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij ons in de straat trappen zonder enige reden spiegels van auto's, heeft me een paar week geleden iets van 200 euro gekost om het te laten repararen. Dat vind ik nog veel erger dan iets doen dat met een beetje water zo te verwijderen is
Ik heb een tyfus hekel aan mensen die hun auto puur uit gemakzucht voor mijn deur parkeren 2 x in de week. Soms staat mijn auto klem en moet ik als ik weg wil naar het rode kruis om te vragen of de eigenaar van de auto die ff weg wil zetten.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaat om het idee niet? De volgende stap voor iemand anders is een kras op de auto van voor tot achter...
Ik heb gewoon zo'n tifus hekel aan mensen die aan auto's zitten op wat voor manier dan ook.
Ook al geprobeerd heeft geen succes.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook een briefje onder de ruitenwisser doen met uitleg. Hebben ze meer aan dan "aso" in lippenstift op hun raam.
We proberen er via de gemeente iets aan te doen zodat alleen bewoners nog maar in onze straat mogen parkeren maar dat gaat erg langzaam.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
Ga naar de gemeente om hierover te klagen... ik roep ook maar wat.
De gemeente heeft voor ons ook wel eens een deel afgezet omdat we met de auto anders niet uit de garage kwamen.
Je kan best veel met die lui bereiken als ze zin hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |