abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:00:58 #1
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_35166587
Om je dóód te ergeren !!! Bij mij in de straat ligt een gebouw van het rode kruis waar cursussen enzo worden gegeven. Er hoort een parkeerplaats bij het gebouw waar de mensen hier uit onze straat NIET mogen parkeren. Vroeger mocht dat wel maar nu niet meer, de mensen die dat uit gewoonte toch deden kregen een bekeuring.

Maar het is dus wél regelmatig prijs, de hele straat vol met auto 's terwijl er bij hun nog volop plek is. Het gebouw ligt een stuk terug en is van de straat niet goed te zien.
Veel handiger om je auto meteen maar ff in straat te zetten ipv ff te kijken of je op die parkeerplaats terecht kunt. Maakt dat uit dat de bewoners dan niet meer kunnen parkeren en een heel blok moeten omrijden om in de straat hierachter terecht te kunnen. Omdat ZIJ niet op de parkeerplaats mogen dus.

Ik was het daarnet zat en heb een paar oude lippenstiften opgezocht en alle onbekende auto 's op de achterruit van de tekst * ik ben een aso * voorzien
Nou ja m'n stiften raakten op en de laatste exemplaren hebben alleen * aso * op de ruit staan.

Ben ik nu strafbaar ???
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:06:11 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_35166813
Ik hoop dat die mensen aangiften doen wegens vandalisme.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:07:37 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35166869
Sukkel!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35166904
volgende keer maar met 'n staafje boter doen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35166957
Had je niet even bij het rode kruis naar binnen kunnen wandelen om te vragen of ze misschien een briefje op de deur willen hangen om de bezoekers te vragen alsjeblieft de auto's gewoon op de parkeerplaats te parkeren
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35166985
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Om je dóód te ergeren !!! Bij mij in de straat ligt een gebouw van het rode kruis waar cursussen enzo worden gegeven. Er hoort een parkeerplaats bij het gebouw waar de mensen hier uit onze straat NIET mogen parkeren. Vroeger mocht dat wel maar nu niet meer, de mensen die dat uit gewoonte toch deden kregen een bekeuring.

Maar het is dus wél regelmatig prijs, de hele straat vol met auto 's terwijl er bij hun nog volop plek is. Het gebouw ligt een stuk terug en is van de straat niet goed te zien.
Veel handiger om je auto meteen maar ff in straat te zetten ipv ff te kijken of je op die parkeerplaats terecht kunt. Maakt dat uit dat de bewoners dan niet meer kunnen parkeren en een heel blok moeten omrijden om in de straat hierachter terecht te kunnen. Omdat ZIJ niet op de parkeerplaats mogen dus.

Ik was het daarnet zat en heb een paar oude lippenstiften opgezocht en alle onbekende auto 's op de achterruit van de tekst * ik ben een aso * voorzien
Nou ja m'n stiften raakten op en de laatste exemplaren hebben alleen * aso * op de ruit staan.

Ben ik nu strafbaar ???
Je kan ook gewoon met je poten van andermans spullen afblijven he eikel
Ga dan klagen bij het rode kruis en niet aan iemand anders zijn auto zitten kutten idioot
pi_35167063
En toen had de buurman een nieuwe auto
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35167073
'k denk trouwens dat de bezoekers van het rode kruis erg blij zijn met je bekentenis...
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:13:44 #9
78780 deedeetee
pi_35167115
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ga dan klagen bij het rode kruis en niet aan iemand anders zijn auto zitten kutten idioot
Ik heb al heel vaak geklaagd en krijg dan te horen dat ze het de mensen zullen zeggen dat ze op de parkeerplaats moeten gaan staan. Dat gebeurt gewoon niet !
En ik hoop dat de eigenaars van die auto's er net zo van balen als jij rijden ze de volgende keer ff door naar die parkeerplaats.

Doe ff normaal zeg lippenstift veeg je zó van de ruit hoor.
pi_35167172
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Bij ons in de straat trappen zonder enige reden spiegels van auto's, heeft me een paar week geleden iets van 200 euro gekost om het te laten repararen. Dat vind ik nog veel erger dan iets doen dat met een beetje water zo te verwijderen is
pi_35167182
maak er is een foto van die auto
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_35167209
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Bij ons in de straat trappen zonder enige reden spiegels van auto's, heeft me een paar week geleden iets van 200 euro gekost om het te laten repararen. Dat vind ik nog veel erger dan iets doen dat met een beetje water zo te verwijderen is
Geinig spelletje is dat he
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:16:05 #13
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_35167216
quote:
Hobbies/interesses: lezen,domme mensen kijken,domme dingen zeggen domme dingen doen
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:16:18 #14
78780 deedeetee
pi_35167227
Ik ben overgens niet de enige bewoner die zich groen en geel ergert. Ik heb een buurman die ijskoud iemand klem zet en weigert zijn auto te verplaatsen.
pi_35167304
Of je belt de politie. Die hebben toch niks beters te doen.
pi_35167335
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Gaat om het idee niet? De volgende stap voor iemand anders is een kras op de auto van voor tot achter...
Ik heb gewoon zo'n tifus hekel aan mensen die aan auto's zitten op wat voor manier dan ook.
pi_35167396
Je kan ook een briefje onder de ruitenwisser doen met uitleg. Hebben ze meer aan dan "aso" in lippenstift op hun raam .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35167409
Je moet met je poten van andermans auto afblijven, klaar.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:22:06 #19
78780 deedeetee
pi_35167484
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Gaat om het idee niet? De volgende stap voor iemand anders is een kras op de auto van voor tot achter...
Ik heb gewoon zo'n tifus hekel aan mensen die aan auto's zitten op wat voor manier dan ook.
Ik heb een tyfus hekel aan mensen die hun auto puur uit gemakzucht voor mijn deur parkeren 2 x in de week. Soms staat mijn auto klem en moet ik als ik weg wil naar het rode kruis om te vragen of de eigenaar van de auto die ff weg wil zetten.....
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:22:38 #20
78780 deedeetee
pi_35167511
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan ook een briefje onder de ruitenwisser doen met uitleg. Hebben ze meer aan dan "aso" in lippenstift op hun raam .
Ook al geprobeerd heeft geen succes.....
pi_35167798
Ga naar de gemeente om hierover te klagen... ik roep ook maar wat.
De gemeente heeft voor ons ook wel eens een deel afgezet omdat we met de auto anders niet uit de garage kwamen.

Je kan best veel met die lui bereiken als ze zin hebben
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:28:56 #22
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35167815
Wielklemmen kopen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:31:04 #23
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35167894
Lullig voor de man die door zijn vrouw nogal snel word verdacht van vreemdgaan. "Maar schat, ik weet écht niet wie dat op mijn achterraam heeft geschreven" Maargoed, best een idee om je agressie te uiten, die lippenstift. Is op den duur alleen wel een dure hobby lijkt me!
pi_35167933
gewoon alle 4 de banden lek steken dan een briefje erop plakken van ja je stond in de weg, niet dat dit hielp maar het was wel leuk
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:32:31 #25
78780 deedeetee
pi_35167945
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
Ga naar de gemeente om hierover te klagen... ik roep ook maar wat.
De gemeente heeft voor ons ook wel eens een deel afgezet omdat we met de auto anders niet uit de garage kwamen.

Je kan best veel met die lui bereiken als ze zin hebben
We proberen er via de gemeente iets aan te doen zodat alleen bewoners nog maar in onze straat mogen parkeren maar dat gaat erg langzaam.........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')