quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:25 schreef Stevie_ het volgende:Ik ken Pete Murray al een tijdje. Staat keurig in het lijstje tussen Donavon Frankenreiter, Josh Kelly, Jack Johnson, Ari Hest etc. Goede muziek, teksten zijn soms niet heel sterk maar de tune en sfeer is wel erg goed.
4 juli zie ik Pete Murray live in de Paradiso...hij staat daar in het voorprogamma van Donavon Frankenreiter. Donavon had ik al gezien bij het concert van Jack Johnson dus ik kom echt speciaal voor Pete Murray
![]()
.
Ari Hest
Ik vind sommige van zijn teksten juist wel erg goed, misschien niet met hele moeilijke bewoordingen, maar veel van zijn nr's zitten qua tekst erg goed in elkaar.
Donavon headlining is ook zeker de moeite waard. Ik weet niet hoe hij als vp van Jack Johnson was, maar zijn eigen show in November vorig jaar was écht geweldig!
![]()
*gaat eigenlijk ook meer voor Pete (zeker sinds ik 'm op Pinkpop heb gezien), maar ok*
Vraag me trouwens serieus af wat ie nog meer hier gaat doen. Want de rest van Donavons optredens in Europa hebben Ben Lee als support of zijn festivals en het lijkt me sterk dat de man vanuit Australie hierheen vliegt voor 1 voorprogramma