jij met je genres. kut op.quote:Op maandag 5 juni 2006 07:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie?,.. is dat weer zo'n "gevoelige" "singer/songwriter"?, wat overigens de domste genrenaam ooit is.
Great! En de rest van de nummers kloppen zoals ik ze had? thanx!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:48 schreef Apfel het volgende:
01 is Feeler
Het album heet volgens mij Feeler en dit zijn de tracks (in de goeie volgorde)quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:31 schreef jespervdw het volgende:
Weet iemand hoe het eerst nummer van het 1e album (The Game) van hem heet?
Ik ben ze alleen vanaf de 2e te weten gekomen (weet trouwens niet helemaal zeker of dat wel klopt):
01 - ????
02 - Fall your way
03 - So beautiful
04 - Lines
05 - So why
06 - Bail me out
07 - With only you
08 - Shine
09 - Young Mr. Attitude
10 - Fly with you
11 - D Day
Ik ben fan van beide maar als ik ze toch moet vergelijk vind ik wel dat Murray net iets meer pit in zn nummers heeft, en Jack Johson juist een beetje 13-in-een-dozijn nummers heeft, met nietsbetekende lyrics. Niet dat die van Murray veel voorstellen hoor maar tochquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef Fatality het volgende:
ik moet zeggen dat ik er niet zo kapot van ben, wel van Jack Johnson, maar Pete Murary mist sowieso de laidback/zonnigheid van Jack Johnson. Het zijn leuke liedjes maar ik vind het niets speciaals hebben.
same here, geweldig nummer!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef HV het volgende:
Ik ken ook alleen maar So beautiful, dat is idd een zeer mooi nr.
Ari Hestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:25 schreef Stevie_ het volgende:
Ik ken Pete Murray al een tijdje. Staat keurig in het lijstje tussen Donavon Frankenreiter, Josh Kelly, Jack Johnson, Ari Hest etc. Goede muziek, teksten zijn soms niet heel sterk maar de tune en sfeer is wel erg goed.
4 juli zie ik Pete Murray live in de Paradiso...hij staat daar in het voorprogamma van Donavon Frankenreiter. Donavon had ik al gezien bij het concert van Jack Johnson dus ik kom echt speciaal voor Pete Murray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |