ja. Swissair (in 1997)quote:Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je weleens in een MD-11 gezeten?
Eens, maar de stoelen in de MD-11 zijn echt veel slechter dan die van de 777.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:03 schreef Bowny het volgende:
CT, is eigenlijk niet te vergelijken. De 777 is een gloednieuwe kist en dan vind ik dat de KLM best mag kijken naar redelijke stoelen.
Ik heb pas 1 keer in een MD-11 gezeten, maar toen was ik 5, dus kan ik er niet goed over oordelen.. maar moet je voor de gein in een VOLLE Tiger Airways vlucht aan het raam of in het midden zitten in hun airbus 320.... DAT is pas krap..quote:Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vlieg de komende keer naar ZA ook BC, maar dan vanwege mijn miles. Eigenlijk doodzonde om dan in een MD-11 te gaan zitten.
met beenruimte heb ik geen probleem, ik ben mager genoegquote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer in een MD-11 gezeten, maar toen was ik 5, dus kan ik er niet goed over oordelen.. maar moet je voor de gein in een VOLLE Tiger Airways vlucht aan het raam of in het midden zitten in hun airbus 320.... DAT is pas krap..
Gelukkig zat ik achterin met 3 stoelen voor mijzelf op de vlucht naar Darwin (vanaf Singapura) dus was het eigenlijk beste wel relaxt. (okee geen entertainment, maar ik slaap toch)
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
Singapura, is dat weer wat anders dan Singapore?
Dat is heel erg maatschappij afhankelijk, niet alle maatschappijen gebruiken dezelfde stoelenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eens, maar de stoelen in de MD-11 zijn echt veel slechter dan die van de 777.
Het gaat over KLM, zowel de 777 als de MD-11.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dat is heel erg maatschappij afhankelijk, niet alle maatschappijen gebruiken dezelfde stoelen
Ik heb in een MD-11 van Swissair gezeten... in 1998 geloof ik, ik ben toen een paar keer heen en weer geweest naar de VS, en op een gegeven moment was een vlucht via Zurich het goedkoopst.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je weleens in een MD-11 gezeten?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:02 schreef flipsen het volgende:
Was het ook niet een MD-11 van Swissair die rond die tijd naar beneden dook in de Atlanctic?
Rondlopen in een vliegtuig is soms nog moeilijker dan zitten. Als je eenmaal over je medepassagiers bent geklommen, dan wordt je aangereden door de voedseltrolley of gaat net het bordje 'riemen vast' aanquote:Op maandag 10 april 2006 03:10 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Weet iemand of KLm vluchten naar Toronto altijd tot de nok vol zitten, of kun je op zo'n reis nog wat heen en weer hoppen van zitplaats? Moet ik mijn handtas vol valium stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |