abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:41:06 #301
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_37513444
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:13 schreef Dual.Flipflop het volgende:

[..]

Tja dit was niet mijn eerste vlucht.Eerder gedaan een lijnvlucht naar Cairo en Athene beide royaal leeg. De chartervluchten waren doorgaans tot de laatste stoel volgeboekt.

Ik verwachtte dus dat een lijnvlucht van 7 uur ook wat lege stoelen bood voor heen en weer manouvreer ruimte. Stoelruimte op de vlucht was 71 cm, dus altijd iemand wakker maken om even aan de wandel te gaan. Vervolgens is gangpad ook geblokkerd door wachtende op toilet of stewardess.

Het maakt me niet uit wat anderen van zo'n service denken, ik vind dat voor een lange vlucht erg matig. Je kunt niet eens je stoel naar achtergooien voor een dutje want achteer je zit dan iemand blauwe knieen te krijgen (tenzij je het geluk hebt dat een klein iemand achter je zit, maar de gemiddelde Nederlanders is groter dan de KLM had gepland) .
Met hun nieuwe vliegtuigen is het een stuk comfortabeler, trust me! Laatst zelf de 777 gevlogen, echt een wereldvliegtuig!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_37525291
Gezien de inhoud van dit topic, gaan we verder in: Vragen over vliegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')