Tussen 06.00 en 09.00quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef PeRi het volgende:
Ik wist niet dat er een vroegie tijdsgrens was.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag 'm net. Ik werd spontaan uit mn ochtendroes gewekt. Helaas moet ik je afwijzen Diz. Ik hou niet van zwartjes.
Maar...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar had je aan moeten denken, voor dat je mij er uit gooide!
Thuis hèquote:
Oh... en wou je dan vandaag nu op je werk weer gaan klikken?quote:
Ow, dan had ik dat verkeerd begrepen, mijn waardequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar...ik gooide jou er helemaal niet uit!
Ik was alleen zo van "ha ha! jij was te laat! Gniffel!"
![]()
Hoi.quote:
Ik lobby in mn sig. Van tijd tot tijd schop ik 'm. Laat hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:43 schreef Svensational het volgende:
[TK] Schrijfwijzer - Jan Renkema.
Loopt goed.
Dan zijn die schops zeker verwijderd, ik zie er maar 1quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lobby in mn sig. Van tijd tot tijd schop ik 'm. Laat het.
Er is er ook maar 1 geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zijn die schops zeker verwijderd, ik zie er maar 1!
quote:
Van 12 dagen geleden, zo verkoop je 'm natuurlijk nooitquote:
Schop jij 'm danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van 12 dagen geleden, zo verkoop je 'm natuurlijk nooit!
Oh, ik denk er dus helemaal niet over na he, was gewoon een verkapte kickquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Schop jij 'm dan. En het heeft geen haast hoor.
Whehehe ja dat snapte ik alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik denk er dus helemaal niet over na he, was gewoon een verkapte kick.
Het is lekker makkelijk manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Airelle het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om veel aan te bieden in V&A, maar ik heb helemaal geen zin daarin..
Ik heb bijvoorbeeld zoveel suffe dvd's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |