abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35162541
Situatie 1:

We hebben 2 deurbellen. Eentje met een tring tring, die beneden in het halletje hangt. En nog een deurbel met een losse unit die ik altijd gebruik als ik iets belangrijks verwacht of muziek aan heb en er niemand thuis is. Nu ben ik dus al sinds maandag aant wachten op een moederbord + geheugen dat met de TPG zou komen. Ga ik vandaag ff weg, naar de stad kom ik terug en er lag gelukkig niks. Dus ik zit boven. Opeens denk ik hoorde ik dat nou goed? Ik naar beneden rennen, ligt er een briefje door de bus heen. En ik de deur open doen loop 3 m, hoor ik de deur dicht slaan en rijdt dat mannetje weg. Naja wat een falafel!

In plaats van dat die debiele hond eens ff op de goede bel duwt, pakt ie gewoon de goudkleurige tring tring bel. Hallo sjap, die witte (mooiere, modernere) bel hangt er niet voor niks. Morgen komt ie terug en nu hangt er dus een mooie briefje onder. TPG EN KOERIERS WITTE BEL GEBRUIKEN AUB.

Situatie 2:
Ik zit net effies PC te bekijken, geheugen erin, soundkaartje erin, en een appeltje te eten. Om naar beneden te lopen vind ik ook weer wat, en in het prullebakje op me kamer doe ik hem niet want dan komen er van die gore kenkervliegjes die om je beeldscherm gaan zoemen. Dus ik denk raam open, mooi wijd open. Kets dat klokhuis een eind weg. Gaat 2 min later de bel. Ik word geroepen (en jaja hij gebruikte de WITTE bel dus ik werd doof), en staat er een chinees mannetje voor de deur. Waarom ik een klokhuis op het dak van hun aanbouw gooi. Gvd! Me pa moest gelukkig wel lachen maar me ma vond het minder. En of ik het niet meer wou doen. Nou beste Chinees alle fruit flikker ik voortaan op jou kuttige dak. Een aanbouw van meer dan 10 m lang vind ik geen aanbouw. Waarschijnlijk zitten er Chinese illegalen dus de politie erbij halen doet ie toch niet.

Zo dat lucht op
JOHNNY HEITINGA
pi_35162660
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:26 schreef Camplo het volgende:
Dus ik denk raam open, mooi wijd open. Kets dat klokhuis een eind weg.
Jij heb geen reden om te klagen plebs!
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_35162687
moet je maar geen 2 bellen hebben gek.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_35162705
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Mustard_Man het volgende:
moet je maar geen 2 bellen hebben gek.
Ze hangen er niet voor niets.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:31:23 #5
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35162751
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Camplo het volgende:

[..]

De witte blijkbaar wel .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35162753
jammer dat die chinees jou niet ging begooien met bami in sate saus,

zou gerechtigheid zijn
Soms is 't beater iets moeis te verleeze, beater verlieze als dat ge 't noeit het gehad
pi_35162782
nou bij ons in de buurt hebben we aan 1 bel genoeg maar meneertje hier (jij dus) moet er weer zonodig 2 hebben. bovendien is troep op iemands dak gooien al helemaal asociaal en iets dat alleen klotepaupers doen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:32:40 #8
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_35162812
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef DLTF het volgende:
jammer dat die chinees jou niet ging begooien met bami in sate saus,

zou gerechtigheid zijn
Wat hij zegt
pi_35162866
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Mustard_Man het volgende:
nou bij ons in de buurt hebben we aan 1 bel genoeg maar meneertje hier (jij dus) moet er weer zonodig 2 hebben. bovendien is troep op iemands dak gooien al helemaal asociaal en iets dat alleen klotepaupers doen.
Weet ik veel dat ik het op ze dak gooi. In de verte wat coniferen denk smijt hem er mooi over heen. Komop een appeltje. Jankerd, biologisch afbreekbaar en goed voor de vogels.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:37:34 #10
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35163049
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Camplo het volgende:
Oplossing: EEN deurbel. Combineer gewoon de draadjes van beide bellen op 1 knop, dan gaan ze allebei af als er gebeld word en is iedereen tevreden.

Je moet ook geen moeilijke situaties voor een simpele postbode creeeren, dat snappen ze niet...
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:38:19 #11
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35163089
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Camplo het volgende:
Weet ik veel dat ik het op ze dak gooi. In de verte wat coniferen denk smijt hem er mooi over heen. Komop een appeltje. Jankerd, biologisch afbreekbaar en goed voor de vogels.
Netjes beneden in de groene container doen dus!

Lui donder!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35163118
Die zat vol?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:05 #13
97949 Rydell
Stijgt ook op zonder vleugels.
pi_35163214
En die Chinees wist precies waar die appel vandaan kwam? Was zeker niet de eerste keer?
pi_35163245
Kansloos figuur jij.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_35163511
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Rydell het volgende:
En die Chinees wist precies waar die appel vandaan kwam? Was zeker niet de eerste keer?
Nou me gordijnen schoof ik terug en het raam deed ik nog dicht. Dus hij zal wel gespot hebben smeerlap.
JOHNNY HEITINGA
pi_35163540
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef drugsgebruiker het volgende:
Kansloos figuur jij.
Zo praat je niet over je vader.
JOHNNY HEITINGA
pi_35163554
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Camplo het volgende:

[..]

en goed voor de vogels.
tot die op je raam schijten en weet ik het waar allemaal.
pi_35163577
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef PsyCha het volgende:

[..]

tot die op je raam schijten en weet ik het waar allemaal.
Hier schijten ze niet op de ramen gelukkig
JOHNNY HEITINGA
pi_35163643
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

je auto dan?
pi_35163707
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

dat komt omdat jij je kloteappels op ZIJN dak gooit waardoor ze op ZIJN ramen schijten, stomme pauper.
pi_35163798
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dat komt omdat jij je kloteappels op ZIJN dak gooit waardoor ze op ZIJN ramen schijten, stomme pauper.
Dusss... ik zelf voer de vogels niet en toch schijten ze ooit op m'n auto. Gut o gut.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:59:01 #22
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_35164037
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Wat hij zegt
uhhuh...
Causaliteit....dat is 't.
pi_35164391
wat een reactie's
maar blijf jij maar lekker beneden zitten ..
voordat je diegene van de tpg weer mist

en die chinees moet zich eens gedragen, je dacht toch gewoon aan de vogeltjes met dit weer

Trouwens je heb toch zeurpieten als buren..
Salsa Espaņola
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')