Situatie 1:
We hebben 2 deurbellen. Eentje met een tring tring, die beneden in het halletje hangt. En nog een deurbel met een losse unit die ik altijd gebruik als ik iets belangrijks verwacht of muziek aan heb en er niemand thuis is. Nu ben ik dus al sinds maandag aant wachten op een moederbord + geheugen dat met de TPG zou komen. Ga ik vandaag ff weg, naar de stad kom ik terug en er lag gelukkig niks. Dus ik zit boven. Opeens denk ik hoorde ik dat nou goed? Ik naar beneden rennen, ligt er een briefje door de bus heen. En ik de deur open doen loop 3 m, hoor ik de deur dicht slaan en rijdt dat mannetje weg. Naja wat een falafel!
In plaats van dat die debiele hond eens ff op de goede bel duwt, pakt ie gewoon de goudkleurige tring tring bel. Hallo sjap, die witte (mooiere, modernere) bel hangt er niet voor niks. Morgen komt ie terug en nu hangt er dus een mooie briefje onder. TPG EN KOERIERS WITTE BEL GEBRUIKEN AUB.
Situatie 2:
Ik zit net effies PC te bekijken, geheugen erin, soundkaartje erin, en een appeltje te eten. Om naar beneden te lopen vind ik ook weer wat, en in het prullebakje op me kamer doe ik hem niet want dan komen er van die gore kenkervliegjes die om je beeldscherm gaan zoemen. Dus ik denk raam open, mooi wijd open. Kets dat klokhuis een eind weg. Gaat 2 min later de bel. Ik word geroepen (en jaja hij gebruikte de WITTE bel dus ik werd doof), en staat er een chinees mannetje voor de deur. Waarom ik een klokhuis op het dak van hun aanbouw gooi. Gvd! Me pa moest gelukkig wel lachen maar me ma vond het minder. En of ik het niet meer wou doen. Nou beste Chinees alle fruit flikker ik voortaan op jou kuttige dak. Een aanbouw van meer dan 10 m lang vind ik geen aanbouw. Waarschijnlijk zitten er Chinese illegalen dus de politie erbij halen doet ie toch niet.
Zo dat lucht op