Nou als ik het kan, kan jij het zeker ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef Leegle het volgende:
[..]
Super!!!! Proficiat![]()
Ik hoop binnenkort ook maar eens zover te komen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even juichen? Eerste probleemformulering opgestuurd naar m'n scriptiebegeleider en dit is z'n reactie:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even juichen? Eerste probleemformulering opgestuurd naar m'n scriptiebegeleider en dit is z'n reactie:
[..]
Kom ik ook nog even juichenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen andere begeleider, onderwerp lichtelijk veranderd en de aanpassing in m'n tijdsindeling. Bijbaantje nu 1 dag per week en 4 dagen per week aan de scriptie. Werkt beter dan 4x halve dagen... ik kwam thuis en dan kon ik me nergens meer toe zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef nectarientje het volgende:
ik haak even heel nieuwsgierig in: zelfde onderwerp, andere begeleider? Of een geheel nieuw onderwerp?
En verder, niet onzeker zijn meis.. Als je het niet zou kunnen, was je nooit zover gekomen
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahahaaha Elefes
Het is maar een probleemformulering-opzet hoor, 't is niet zo dat m'n scriptie af is!
Hahaha.... dank je. Jij met je scriptiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:S
H
I
R
L
E
Y
Alvast heel veel succes met afrijden
Oh ja, Lushquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lus ofzo
Ik ga er zondag weer heen, maar ik weet nog steeds niks om te kopen
Ik heb 4 massagebars: die van de lovestack, soft coeur, mange too en de xmas, dus de each peach erbij vind ik ook wat overdreven...
Misschien maar een nieuw stukje HIWTK ofzo...
En ik heb ook nog de Shimmy Shimmy, officieel ook massagebarsquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja, Lush
4 massagebars?Er wordt wat afgemasseerd daar bij jou zeg
Ik heb mijn Teddy Bear Soap, die precies naar HIWTK ruikt, in m'n kamer gelegd. Zó lekker!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik heb ook nog de Shimmy Shimmy, officieel ook massagebarsEn met het masseren valt wel mee, ik smeer voornamelijk zelf mezelf er mee in
Die zeep heb ik ook nog
En we juichen nog even verderquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:54 schreef Shirley het volgende:
En natuurlijk moet ik ook even meejuichen.M
A
R
I
E
K
E
Nog wat offtopic...ik ben ook blij, want ik mag 5 april afrijden! Maar blijf vooral juichen voor Marieke![]()
Nu je het zegt ja, ik heb er ook al aardig watquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lus ofzo
Ik ga er zondag weer heen, maar ik weet nog steeds niks om te kopen
Ik heb 4 massagebars: die van de lovestack, soft coeur, mange too en de xmas, dus de each peach erbij vind ik ook wat overdreven...
Misschien maar een nieuw stukje HIWTK ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |