Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Mr-Coffee het volgende:
Denk dat TS liever een koffiegeur ruikt dan die rooklucht.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef flugeltje het volgende:
Gooi wat (vers) citroensap met wat water in een bakje en zet deze in de magnetron. Laat de magnetron ff draaien. Ben je de lucht uit de magnetron al kwijt. En als je toch voor de citroen in de winkel bent neem dan ook een pak koffie mee. Paar kopjes met (droge) koffie erin op strategische plekjes en je bent de geur zo kwijt. Krijg je er overigens wél ff koffiegeur voor terug, maar dat kun je met wat luchtverfrisser wel verhelpen...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef flugeltje het volgende:
Gooi wat (vers) citroensap met wat water in een bakje en zet deze in de magnetron. Laat de magnetron ff draaien. Ben je de lucht uit de magnetron al kwijt. En als je toch voor de citroen in de winkel bent neem dan ook een pak koffie mee. Paar kopjes met (droge) koffie erin op strategische plekjes en je bent de geur zo kwijt. Krijg je er overigens wél ff koffiegeur voor terug, maar dat kun je met wat luchtverfrisser wel verhelpen...
Niks ingewikkeld joh.... De koffie zo vanuit het pak in wat kopjes schudden. Het kost je alleen een ritje naar de winkel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat werkt vast als de tierelier, maar het is vrij ingewikkeldRook verdrijven met koffie en dan koffie verdrijven met luchtverfrisser
Nou ja, morgenochtend naar de winkel dus![]()
ben nu te lui/moe om weer naar de winkel te gaan vandaag en ik wil die geur vooral weg hebben omdat morgen mijn vriend hier naartoe komt
En drie ingrediënten die ik verder nooit gebruikquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks ingewikkeld joh.... De koffie zo vanuit het pak in wat kopjes schudden. Het kost je alleen een ritje naar de winkel...
Ook een goeiequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waxinelichtjes aansteken? Ik heb gehoord dat dat helpt tegen sigarettenrook enzo, misschien ook tegen stokbroodrook.
Hebben we ook gedaan toen onze koelkast ,t begaf, de inhoud gaat op den duur flink meuren, beetje koffie na ,t opruimen in de koelkast doen, binnen een dag was ,t grootste leed overwonnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
Maar geloof me, het werkt écht...
(zo kun je ook met koffie de lucht uit de vriezer verdrijven als deze ontdooit is geweest met alles er nog in)
die persoon op het balkon zetten met zijn sigaretten, en een stortdouche voordat hij weer naar binnen mag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef JosvG het volgende:
TVP, ik krijg morgen de halve dag een zwaar roker op mijn kamer, en ik wil wel even weten hoe ik de stank wegkrijg
Gewoon zorgen dat z'n sigaretten buiten blijven. Probleem opgelost lijkt me.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef visionnaire het volgende:
[..]
die persoon op het balkon zetten met zijn sigaretten, en een stortdouche voordat hij weer naar binnen mag.
combi ding?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:31 schreef Markster het volgende:
brood in de magnetron ?
Neequote:
Ha. Kijk. Ik heb een ventilator. Maar ik wist dus echt niet waar ik dat ding het beste kon plaatsen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef maartena het volgende:
Raam open aan de ene kant, en aan de andere kant van de kamer een ventilator:
[afbeelding]
Dan lekker een uurtje ofzo wegwezen, want het word natuurlijk koud op je kamer....
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:31 schreef Markster het volgende:
brood in de magnetron ?
buiten laten roken dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef JosvG het volgende:
TVP, ik krijg morgen de halve dag een zwaar roker op mijn kamer, en ik wil wel even weten hoe ik de stank wegkrijg
Febreze.... Het is eigenlijk bedoeld voor kleding enzo, maar het werkt ook op vloerbedekking, gordijnen enzo... Je kunt het ook op de deuren/kozijnen sprayen en daarna gewoon met een sopje schoonmaken. Zou moeten werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaas was de vorige bewoner wel een roker, ik zoek nog steeds een goeie manier om alle rooklucht weg te krijgen
blijf steeds zo een rookondertoon ruiken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |